Jeg har haft et Samsung 8005 med de berømte tordenfluer, jeg kørte og vandt sagen (Forbrugerstyrelsen tog over 7 mdr.), sælger (EL-Giganten) og Samsung ville intet gøre, så meget for kundeservice, jeg skal ud og købe nyt tv, det bliver ALDRIG mere et tv fra Samsung eller for den sag skyld, noget produkt der står Samsung på.
Og med EL-Gigantens behandling af sagen og mig som kunde, bliver det heller ikke i EL-Giganten jeg køber tv mere.
Tør du at købe et Samsung produkt hvor der ingen service er fra Samsungs side, de er total ligeglad med deres kunder, og når så de 2 år er gået, hvad så, hvornår kommer fejlene, jeg turde ikke løbe den store risiko. Netflix var nede i flere måneder på deres tv inden Samsung fik rettet problemet.
Jeg har haft Harddiske, PC skærm, og tv, alle fejlede, Samsung er et meget utroværdig mærke og deres kundeservice er virkelig ringe.
Lær af andres fejl, det kan redde dig fra grimme økonomiske og andre oplevelser.
Jeg har haft mange produkter fra Panasonic, ikke oplevet en eneste fejl, mit næste køb bliver et Panasonic 2015 topmodel.
Mener, at du er bedre stillet med, Sony, Philips, Panasonic, LG, der er frit valg på hylderne, bare ikke et Samsung.  

Sådan kan det gå, sagde manden der ikke kunne spå.
http://www.helpeveryday.org/