22 feb 2015, 18:20
M.h.t. guiden, så synes jeg at den fungerer tilfredstillende. Og frem for alt så er den hurtig til at opdatere, i modsætning til andre mærker.
Og jeg lever hellere med Panasonics lidt simple udseende på guiden, mod at få et mere stabilt TV, end man får hos Samsung!
M.v.h.
Jvnega skrev:Tak for input!Du sammenligner 640 og 650, hvilket er helt galt, da det er to forskellige paneler! 650 har IPS-panel, hvilket giver lidt bedre betragtningsvinkel, hvor 640 har VA-panel, som giver bedre kontrast og sortniveau. Jeg har 55AS640 og er RIGTIG glad for billedkvaliteten - specielt sortniveau'et og farvernes naturlige udseende. 640 har samme panel som 600, men stikkene sidder bedre på 640, da de vender nedad, i stedet for bagud, som på 600.
Jeg var ikke klar over at 640/650 i bund og grund blot var en 600'er, der kan man bare se.
Noget jeg dog er lidt bekymret for er, at det ikke ser ud til at menuen har ændret sig siden jeg engang havde en G20'er?!
- Bortset fra det der smart-halløj er designet på guide og menu ko helt forældet, og ja, ikke så pænt at se på?
Vi har en Samsung mellemmodel i soveværelset, med et par år på bagen, og den ser jo næsten 10 år nyere ud i menuerne. Hvordan kan det have fået så lidt energi hos Panasonic?
M.h.t. guiden, så synes jeg at den fungerer tilfredstillende. Og frem for alt så er den hurtig til at opdatere, i modsætning til andre mærker.
Og jeg lever hellere med Panasonics lidt simple udseende på guiden, mod at få et mere stabilt TV, end man får hos Samsung!
M.v.h.