Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Jeg har lige fået yousees hd-box og den er da fin.
Jeg havde tidligere til mit billedrør-tv en philips harddisk-recorder, som vi har været meget glade for derhjemme (den er 1.5 år gammel uden HDMI).

Nu er problemet med den ny box /harddisken:

1. Man kan ikke spole hurtigt nok frem (ex 5 min. ad gangen) for at komme til slutningen af det man ikke fik set færdigt. KAN DETTE VIRKLIGT PASSE? Jeg kan næsten ikke tro det.

2. Umiddelbar kan der ikke redigeres i optagelserne. Men dette er faktisk heller ikke så vigtigt da vi optager direkte fra menuen - det sgu smart.

3. Min datter på 3 år kunne på phillipsHD selv finde sit program ved hjælp af en lille skærm, der vise uddrag af det man stod på. Dette er væk nu i den ny box. Lidt ærgeligt for den lille (og forældrene også).

4. Der vises i "egne optagelser"-menuen kun 3-4 program titler - Det er lidt for lidt til at danne et overblik over ens optagelser.

5. Kan man omdøbe titlerne?

6. Jeg lånte engang en LG-optager hvor man kunne opdele sine optagelser efter kategorier, det var smart, men den der LG larmede. Min phillips havde ikke denne funktion, hvilket resulterede i at jeg skulle bladre 75 Pippi, Sebastian og Lille Nørd igennem for at komme frem.
Hvad kan SMT-H3126?

Jeg har set manualen fra yousees hejmme side. Der stod ikke meget mere en hvad jeg selv havde lært mig på en halv times leg.

Mit største problem er punkt 1. Forleden skulle jeg se de sidste 10 min af en næsten 2 timers Taggert - det tog små 10 minutter at komme hen til stedet.
Hvad gør jeg -- please sig det er meget nemt.

Mange hilsner og tak for et genialt forum
Thomas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan bruge ">>|" knappen (også under recorder-sektionen på fjernbetjeningen) for at springe 30 sekunder af gangen i en optagelse, men så er det vist også dét. I en 2½ times udsendelse vil det stadig tage en anseelig tid at nå frem til de sidste 10 minutter.