Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilke 26" LCD

Ingen stemmer
0%
Ingen stemmer
0%
Ingen stemmer
0%
Ingen stemmer
0%
1
100%
Af boink
Min søn på 10 skal have et nyt TV til jul, da hans CRT er stået af.
Jeg er på rimelig bar bund men har fundet følgende ud fra disse kriterier:

- 26" (afstand under 2 m)
- Max 5000,- (i.h.t. hifipriser.dk)
- DVB-T tuner (Et must da han ser en del på DR1/TV2)
- PS2, SD-TV (I fremtiden måske PS3)

Hvilken af disse er bedst eller skal jeg kigge på noget helt andet?
Af Thor-thor
Halløj
Lige et "surt pædagogisk" opstød :( .

En knægt på 10 skal efter min mening ikke have fjernsyn på værelset (går ud fra at det er der det skal op).

Jeg ville sætte et op ude i et "fællesrum" i huset/lejligheden, så han ikke bare sidder for sig selv.
Så er der også lidt overblik over hvad der bliver vist på skærmen.

T
Af boink
Har jeg spurgt om din mening vedr. børneopdragelse?
Kender du vores indretning og muligheder for placering af et ekstra TV?

Tag du din bedrevidende pædagogik, og bland dig udenom, så jeg skal jeg udelade yderligere kommentarer om dine børn samt om bedrevidende forældre, der altid ved bedst på andres vejne !:(
Af Carsten P
Thor-thor skrev:Halløj
Lige et "surt pædagogisk" opstød :( .

En knægt på 10 skal efter min mening ikke have fjernsyn på værelset (går ud fra at det er der det skal op).

Jeg ville sætte et op ude i et "fællesrum" i huset/lejligheden, så han ikke bare sidder for sig selv.
Så er der også lidt overblik over hvad der bliver vist på skærmen.

T
Enig 8)
Af shearer
boink skrev:Har jeg spurgt om din mening vedr. børneopdragelse?
Kender du vores indretning og muligheder for placering af et ekstra TV?

Tag du din bedrevidende pædagogik, og bland dig udenom, så jeg skal jeg udelade yderligere kommentarer om dine børn samt om bedrevidende forældre, der altid ved bedst på andres vejne !:(
Enig ;)
Af Balloonatic
Indhold slettet af moderator. Hold en sober tone eller hold dig væk.
Af lilleper
Det philips TYBO linker til købte vi til knægtens Xbox360 og det laver slør når han spiller PES2008, altså når man laver afleveringer bliver spillerne lidt utydelige..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Enten gøres tonen sober i denne tråd eller også slettes den permanent.

Jeg er enig i at I bør se bort fra 26" modellerne. Der er ingen udvikling i denne størrelse, så derfor får man oftest et ret middelmådigt TV til en alt for høj pris ift. hvad du får med et 32" TV til et par hundrede eller 1000 kr. mere.
Af Balloonatic
yakken skrev:Enten gøres tonen sober i denne tråd eller også slettes den permanent.

Jeg er enig i at I bør se bort fra 26" modellerne. Der er ingen udvikling i denne størrelse, så derfor får man oftest et ret middelmådigt TV til en alt for høj pris ift. hvad du får med et 32" TV til et par hundrede eller 1000 kr. mere.
Undskyld, blev bare lidt irriteret. Man skal ikke komme med råd om børneopdragelse på et forum for fladskærme. Det er sku for dumt.

Jeg har et 26" på mit "drengeværelse". En fin størrelse efter min mening - alt ved det er generelt godt til mine behov (bl.a. PS3 brug). Men hvis man kan få et 32" til samme pris, er det nu heller ingen dårlig idé.