Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er det hvad man kan forvente fra et LED fjernsyn?

Ingen stemmer
0%
3
75%
Ingen stemmer
0%
Ingen stemmer
0%
1
25%
Hej Flatpannels

Ny bruger her, så jeg beklager hvis jeg ikke har oprettet mit indlæg det rigtige sted.

Here goes:

Har for nylig købt et nyt LED fjernsyn - Sony W60B. Det står under købsanbefalingerne her på sitet som et "value for money" køb.

Jeg har læst mig til at LED skærme kan have problemer med at der lys ind fra sidepanelerne, og var derfor indstillet på en smule af dette, men.... Jeg syntes det virker som om der kommer rigtig meget lys ind fra siderne - især det nederste højre hjørne. Når jeg ligger hovedet ind i mod skærmen og kigger ud i mod siderne er der flere steder et tydeligt hvidt lys langs kanten.

Jeg har vedhæftet et billede så I kan få et indtryk af hvad jeg mener(Beklager kvaliteten - det er taget med min mobil telefon). Selv om kvaliteten af billedet er ringe er det vist tydeligt og se at det hvide lys næsten strækker sig ind på midten af skærmen.

- Er det hvad man kan forvente?
- Bør jeg retunere fjernsynet eller lave reklamation

Fjernsynet er købt igennem Vupti (Jeg melder tilbage her på tråden om hvordan deres kundeservice har været).

På forhånd tak for jeres svar.
Vedhæftede filer
Mit fjernsyn med sort skærm.
Mit fjernsyn med sort skærm.
IMAG0112.jpg (820.58 KiB) Vist 925 gange
Retur med det samme. Det vil irriterer dig fremover. Har selv haft samme oplevelser med Sony hvor jeg endte med at returnerer tre 55" tv med ekstremt meget clouding/ lysgennemsivning. Jeg kan personligt ikke abstraherer fra det hvis jeg først har lagt mærke til det.

Endte med at købe LG i stedet og har ikke oplevet samme problemer der. Om jeg så bare har været heldig ved jeg ikke. Er på mit 3. LG tv og har været yderst tilfreds.