Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

B&O PLAY TV = Apple "iTV" ?

Ingen stemmer
0%
Ingen stemmer
0%
4
50%
4
50%
Af MadDuke
En tanke slog mig forleden; tænk hvis to af de TV'er omtalt for 2012 faktisk var et og samme?

Med 'PLAY' har Apple og B&O jo nærmet hinanden temmeligt meget, og 'B&O PLAY' bliver nu solgt i de famøse Apple Stores... Så det kunne jo være at 'Navnet' på Apples kommende tv er 'B&O PLAY TV'.
Der er jo nok ikke kapacitet nok i Struer til at levere til Apples kundebase, men måske en slags joint venture?

Nok mest ønske tænkning, men det skal der jo også være plads til - hvad siger I?

...Lige meget hvad tror jeg ihvertfald ikke på navnet iTV, dels pga. den britiske tv station, men mest fordi er noget kønsløst i mine øjne.

/MadDuke
Af Otto J
MadDuke skrev:En tanke slog mig forleden; tænk hvis to af de TV'er omtalt for 2012 faktisk var et og samme?

Med 'PLAY' har Apple og B&O jo nærmet hinanden temmeligt meget, og 'B&O PLAY' bliver nu solgt i de famøse Apple Stores... Så det kunne jo være at 'Navnet' på Apples kommende tv er 'B&O PLAY TV'.
Der er jo nok ikke kapacitet nok i Struer til at levere til Apples kundebase, men måske en slags joint venture?

Nok mest ønske tænkning, men det skal der jo også være plads til - hvad siger I?
At B&O ikke har noget i dén forbindelse som Apple har brug for. Så der er meget danske briller på dén ønsketænkning.

Apple sælger jo også mange andre iPod docks i deres stores, det er ikke et tegn på et "samarbejde". De sælger jo også f.eks. Philips docks - betyder det så at der er Philips teknik i det kommende Apple TV? Nahh....
Af MadDuke
Jeg har egentligt også selv valgt 'Nej, tror nærmere der kommer et fra hver' ;-)

Men jeg tror (håber!) dog at B&O PLAY TV, bliver meget tæt integreret med Apple, e.g. med indbygget Video-AirPlay...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er en besnærende tanke, men jeg tror desværre ikke, at de to vil arbejde sammen på den måde.

Jeg tror heller ikke umiddelbart, at B&O PLAY Tv'et får video-AirPlay indbygget. I så fald ville det jo være første gang Apple åbnede op for videodelen af AirPlay. Men B&O promoverer jo allerede Apple TV, så mon ikke de alligevel vil prøve at knytte det endnu tættere sammen.