Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilket ville i vælge?

4
50%
4
50%
Brugeravatar
Af Jonas B
Hej Flatpanels.dk!

Jeg står og skal til at købe nyt tv, og ville høre om nogen af jer har erfaringer gode som dårlige om disse to nævnte modeller?
UE55D6505 & UE55D7005

Alle er velkommen til at byde ind med egne erfaringen eller historier de kender til :)

Mvh

Jonas B
Af caxx
Det kommer jo helt an på hvad du forventer af et TV.

Udelukkende god billedkvalitet eller bang for the buck?

D6505 blev jo udnævnt til "best buy" i EISA awards i år. Jeg ejer det også selv og er klart tilfreds, clouding skulle være lige godt / dårligt på begge modeller. Betragtnings-vinkler skulle dog være lidt bedre på D7005, dog ikke noget jeg på nogen måde ligger mærke til medmindre jeg ser skrap fra siden.

Min personlige holdning til hvorvidt jeg skulle købe en dyre model, var egentlig at jeg bare vil have mest bang for the buck, idet du ikke får et perfekt LCD tv ligenu. Jeg vil heller spare lidt nu, og samtidig få et godt TV, og så ha' de flere penge til O-LED. Dette skal på ingen måde forstås, som om D6505 er dårligt.. men jeg vil da gerne skifte det ud inden for 5-6 år, frem for at beholde et clouding TV i 10år+.
Af BaSsE_-
Hej er der nogen der har set 3d på 6505?? og hvordan er det i forhold til 7005??
Brugeravatar
Af Jonas B
Tak for dit svar caxx! ;)

Min historie er sådan at jeg har et Samsung "50 7705 som jeg er igang med at sælge. Og ønsker et nyt større tv :)

Jeg har haft plasma i mange år, og vil gerne have et LED da jeg spiller en del PS3, og skal bruge tvet til at vise billeder/gå på nettet på osv.

Jeg er en af de måske få, som godt kan lide at se 3D. Så hvis du kunne dele din mening om hvordan 3D ser ud på din 6505 ville det være en stor hjælp! :) Var der egentlig 1 stk 3D brille med ved dit køb?
Af caxx
Jonas B skrev:Tak for dit svar caxx! ;)

Min historie er sådan at jeg har et Samsung "50 7705 som jeg er igang med at sælge. Og ønsker et nyt større tv :)

Jeg har haft plasma i mange år, og vil gerne have et LED da jeg spiller en del PS3, og skal bruge tvet til at vise billeder/gå på nettet på osv.

Jeg er en af de måske få, som godt kan lide at se 3D. Så hvis du kunne dele din mening om hvordan 3D ser ud på din 6505 ville det være en stor hjælp! :) Var der egentlig 1 stk 3D brille med ved dit køb?
Nej, det var ingen briller med. Samtidig har jeg også valgt ikke at købe nogen, da jeg ikke har hørt super godt om det, samt der stort set ikke findes noget 3D-materiale lige nu.