Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er dette godt eller dårligt til denne pris?

2
100%
Ingen stemmer
0%
Hej derude,
jeg skal købe mig et nyt tv og er faldet over dette Philips tv: PHILIPS LCD-FJERNSYN 42PFL5405H/12
Full HD
42 tommer
2 ms responstid
3900 kr.
http://www.pixmania.com/dk/dk/4928254/a ... 05h-1.html

Hvad siger i til det? Jeg ved ikke ret meget om tv`er men jeg syntes at det ser godt ud. Hvis i har erfaringer med denne model må i meget gerne skrive hvad i syntes!

Mit budget ligger på kun omkring 4000 kr så det siger lidt om standarden og jeg vil gerne have et 42 tommer tv.

Jeg håber i kan hjælpe mig!

På forhånd tak!
Af mhca
Jeg har tilladt mig at stemme Ja, selvom jeg ikke har nogen personlige erfaringer med TV'et.

Jeg baserer det på den rigtigt gode pris for TV'et, og at det leverer et ganske fornuftigt billede.
Du kan læse anmeldelsen af 5605 her, som man kan forvente har nogenlunde samme egenskaber. Det er blot baggrundsbelysningen, der er anderledes:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1279023009

Dog kan det ske at 5405 har lidt anderledes egenskaber med homogeniteten af baggrundsbelysningen.

Men til gengæld ville jeg bestemt ikke handle hos Pixmania. Det er et firma beliggende i Frankrig, som har fået utroligt meget kritik. Det har endda været med i Kontant og lignende medier. Find en anden forhandler og betal et par hundrede ekstra.
Af MKT
Jeg kender ikke tv'et, men man kan jo kun stemme ja til det spørgsmål.

Kan du snige 1500 oveni budgettet (er klar over det næsten er 50%) kan du få det fantastiske 42g20 fra Panasonic.
Af AsgerRavn
Jeg kan ikke skaffe flere penge, men jeg tror at jeg går efter det tv.

Men hvilken forhandler skal jeg så bruge?

I siger at det er en dårlig ide men pixmania.
Jeg kan få det til samme pris hos en dansk forhandler der hedder CineMagic. Er det bedre?
Eller skal jeg bruge 250 kr ekstra og købe det i elgiganten?