Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Udskiftning af tv fra 2008-09 til en 2010 model

8
31%
18
69%
Nu har vi jo set mange af de nye tv CES 2010.
der er jo rigtig mange tv at vælge i mellem og med 3D

Har selv fundet en skærm som opfylder mine krav til billedekvalitet og design er jeg fint tilfreds med. Er godt nok 6.4 cm tyk, men det kan jeg udmærket leve med.

før i tiden havde man et tv i mange år, før man skiftede det ud.
Men har da selv haft 4 forskellige fladskærme på et par år.

Synes det kunne være lidt sjovt og se hvor mange som går i overvejelse om udskiftning selvom ens tv ikke fejler noget.
Af hdmi
Jeg satser på en pana 50" .....min nuværende skærm er kun et halvt år gammel(g10)....men jeg tro jeg snupper en pana med thx og kuro tek :)
Af BrianH
De viser det samme lort i fjernsynet uanset hvor stor og dyrt apparatet er, lortet bliver bare meget større på en 50" end en 28".

Så jeg beholder min elektronkanon lidt endnu :)
Af lennon
BrianH skrev:De viser det samme lort i fjernsynet uanset hvor stor og dyrt apparatet er, lortet bliver bare meget større på en 50" end en 28".

Nu om dage bruges en skærm jo til meget andet end fjernsyn, - feks BR film . Og så kommer der jo VM i bold i 2010 - og der bliver mit 42" altså for lille .
Af hdmi
lennon skrev:
BrianH skrev:De viser det samme lort i fjernsynet uanset hvor stor og dyrt apparatet er, lortet bliver bare meget større på en 50" end en 28".

Nu om dage bruges en skærm jo til meget andet end fjernsyn, - feks BR film . Og så kommer der jo VM i bold i 2010 - og der bliver mit 42" altså for lille .
Jep... VM i bold...og nogen af kampene bliver sendt i HD :D
Af henrikmc
hdmi skrev:
lennon skrev:

Jep... VM i bold...og nogen af kampene bliver sendt i HD :D
http://www.digitalt.tv/nyhed.aspx?ArticleID=3161

I alt 11 kampe på DR HD