Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du vil over i noget der ligner dit CRT mere, så gå efter et plasma TV i stedet. Det er ikke på det analoge TV signal at W4000 trækker nogen priser hjem. Panasonic PX80 er diskuteret mange andre steder her i forum og det er nok den model du bør fokusere på.
Af Nightcrawler990
Ikk for det men deres analoge signal er jo spilttet ud på mange skærme.
Men hvis du så X3500 samme sted og det var flottere får det sku mig til at krumme tæer, for troede sku det var noget bedre. :(
Af kak
Tak for svarerne.

Jeg vil bare kunne se digital TV. Der er vel et par digitale kanaler på TDC kabel TV uden selector? Men de analoge skal også være til at holde ud at se på.
Plasma bruger næsten 2 gange mere strøm end LCD og det er en fast udgift i mange år, men jeg skal ud og se det først. Det vil jeg også råde alle andre før de bestiller på nettet. Det er vel en smags sag.

Nu skal jeg til Tapeconnection og se hvad de har på menuen :p

Mvh Adam
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er ikke korrekt, at plasma TV bruger dobbelt så meget strøm som et LCD TV. De har ca. samme strømforbrug i disse størrelser. Når du ser specifikationerne for et plasma-TV så er det peakforbruget der er opgivet, men ved alsidigt brug, så er det ikke den effekt der brændes af.

Du kan læse lidt mere om det her:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 10750202#8
Af mith
Nightcrawler990 skrev:For at køre tråden lidt videre, eftersom den er så god :)

Tænkte jeg på hvilket Surround system passer godt til dette fjernsyn ??

Vil gerne bruge min PS3 som afspiller også bare købe noget Home Cinema med HDMI-indgang. Nogle der har en god idé eller kan anbefale noget ??

:o
http://www.sony.dk/view/ShowProduct.act ... DVD+Player

denne måske.. den har noget "specielt" Bravia Sync... og der kan du stadig bruge din ps3 somafspiller.. også bare bruge denne som CD afspiller måske.. så man undgår det slitage der fra
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8