Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

Jeg ville egentlig godt have filmene i iTunes, men Disney-film er jo kun i HD SDR med 5.1 lyd, hvor Disney+ får 4K HDR med Atmos. Jeg har endnu ikke kunne få tjenesten til at kicke op i 4K igennem en hel film - den falder konstant ned i latterligt lavt kvalitet - så jeg håber blot, at det er DNS-tjenesten, der er synderen og at Disney måske ikke har haft deres CDN oppe og køre tæt nok på DK. Jeg har routet gennem Holland indtil videre, men der kan jo stadig godt være for ringe forbindelse.
Torben Rasmussen skrev: 20 aug 2020, 15:19 Jeg ville egentlig godt have filmene i iTunes, men Disney-film er jo kun i HD SDR med 5.1 lyd, hvor Disney+ får 4K HDR med Atmos. Jeg har endnu ikke kunne få tjenesten til at kicke op i 4K igennem en hel film - den falder konstant ned i latterligt lavt kvalitet - så jeg håber blot, at det er DNS-tjenesten, der er synderen og at Disney måske ikke har haft deres CDN oppe og køre tæt nok på DK. Jeg har routet gennem Holland indtil videre, men der kan jo stadig godt være for ringe forbindelse.
Er der ikke nogen meldinger om, hvordan streamingkvaliteten er lokalt i EU/UK?

Bliver spændende at se indholdet, ville være super med The Simpsons komplet. Det ville være nok for mig til at tegne et år. :)

Edit, fandt dette, og det ser fint ud.:

https://www.increasebroadbandspeed.co.u ... in-the-usa
Man vil have adgang til Mulan så længe man har aktivt Disney+ abonnement. Men der er den krølle på halen, at filmen senere bliver del af de normale abonnement for alle. Så man betaler for tidlig adgang (og kan se filmen så mange gange man vil i perioden).

Her deres vilkår for 'Premier Access', som Mulan lanceres under.
Vedhæftede filer
Screenshot 2020-08-26.png
Screenshot 2020-08-26.png (210.62 KiB) Vist 4220 gange
Ahh, det er faktisk en langt federe løsning end hvad de fleste andre har. Vi er endt med ikke at være særlig flittige brugere af servicen, men det er primært - for mit vedkommende - fordi jeg ikke kan få den højt nok op i opløsning, så jeg ender med at blive sindsyg frustreret over, at kvaliteten stiger og falder konstant, selvom forbindelsen clocker ~100 Mbit/s ind på både up og download målt på ATV-boksen.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 32