24 aug 2018, 06:56
Fløjkrig, nej vel.
Jeg forstår ikke den der med mærkeloyalitet, man skal da bare købe det der er bedst på dagen, på pris/teknologi og at det i øvrigt passer ind i ens øvrige set-up.
Nogen dyrker styresystemer og teknologi som religion. Sagt på en anden måde, de lader til at have aflagt en ed, omkring at enten :
Android eller Apple, LCD eller OLED Sony eller LG, Nintendo eller PS4 eller noget helt femte, er et valg for livet.
Jeg har: Cambridge BD og CD, Yamaha AVR, Philips OLED, Sony UHD afspiller, System Audio højtalere, ATV4K Nintendo Switch, PS4 og Pioneer hovedtelefoner. Noget af en blanding, men det spiller rigtigt godt sammen over bl.a ARC og HDMI, og det hele er købt til en fornuftig pris.
Jeg er dog indfanget i Apples "net", når det kommer til telefoner/ ATV og laptop, alene fordi det virker for mig. Jeg er dog på ingen måde afvisende overfor at skifte dette, hvis der viser sig noget der er bedre.
Føler I en særlig loyalitet over for et mærke eller en teknologi? Bare fordi jeg er nysgerrig.
/ Peter
Sony 65AG8 - ATV4K - Xbox Series X -Panasonic DP-UB820 - Marantz NR5015 - Lyngdorf TDAI-1120 - KEF LS50 Meta - Lyngdorf BW-3 - Denon DNP-800NE - Pro-Ject Essential III + Dali og SA HT