Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wizdk
Hej.

Hvad software version er der på jeres?

Jeg købte et 48" i sidste uge og dens version er 1421. Min kollegas 48" som er fra i sommers, har kun version 1412.

På Samsungs side er der kun version 1412 man kan hente.

Kan det være at der er forskellige paneler i dem?

Hilsen Martin
Brugeravatar
Af Montago
jake51 skrev:Er der kommet en HDR-opdatering til denne model, eller er det kun til fladskærme i serie 8 og 9?
umiddelbart er der IKKE kommet nogen HDR opdatering.

det kan sikkert være at den kan æde HDMI 2.0a nu som indeholder HDR, men at vise det tvivler jeg på.
Af nakah
Så endte det med at Samsung tog mit fjernsyn tilbage efter alt de problemer jeg har haft i løbet af 3 måneder. Nu skal jeg ud og købe nyt TV og fandt LG 55UF851V til 8000 kr på Bilkas hjemmeside. Kan I anbefale dette TV sammenlignet med Samsung JU7005?

pft.
Af Bjur
Okay tak for svaret. Troede bare det ville komme i en opdatering, troede skærmen var HDMI 2.0 hdcp 2.2. Så havde regnet med det i en opdatering. Så er det ikke sikkert jeg køber den model og de nye modeller har ikke 3d
Af PeterD
Bjur skrev:Jeg synes at læse Rasmus nævnte der ville komme hdr opdatering til 2015 modellerne i sommeren
Men kan ikke forestille mig man kan "opdatere et gammelt TV til 100% at vise HDR"

HDR kræver en højere lysstyrke, flere farve-bits og et nyt PQ-format. Det rigtige er vel at det er installeret fra starten?

Og HDR vil med højere lysstyrke vel alt andet lige bruge en del mere strøm, eller?
Af digitalt.tv
Den registrerer HDR indhold afspillet fra USB i forhold til det jeg har testet. Men det bliver jo aldrig "rigtig" HDR, når specs ikke er til det...
Af OleRas
Hej

Jeg har netop købt et JU7005 tv (jo længere man venter, jo billigere blir´de hihi)

Jeg ville gerne ha´HBBTV til at fungere, jeg kan se i E-manualen at man skal DL og køre en HBTV app. men, hvor pokker downloader man app på dette tv ??, kan ikke finde nogen mulighed i Smart Hub for download ! ??

En anden ting, manualen nævner også at man skal aktivere data under system, men i min system "mappe" inde overhoved igen data mulighed !.

Nogen der kan hjælpe ? - På forhånd tak !

/Ole
Af bentpetersson
Hej Ole

Først aktiverer du data.
: HbbTV er som standard deaktiveret.
For at bruge HbbTV: Gå til System →
Datatjeneste, og indstil til Aktiver.

Hbbtv var en indbygget app på mit 9005.

Herefter vil der dukke et ikon op nederst th, når du ser DR1, som du kan igangsætte med den røde knap på fjernbetjeningen. Der går ca et halvt minut inden ikonet dukker op.
Af Esben T
OleRas skrev:Hej

Jeg har netop købt et JU7005 tv (jo længere man venter, jo billigere blir´de hihi)

/Ole
Hej Ole.
Må jeg spørge om hvor du har købt det og til hvilken pris?

Mvh Esben
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9