Log ind med sociale netværk
22 maj 2025, 21:39
Hiver lige fat i en gammel tråd, men da det drejer sig om denne model vil jeg tro det er okay fremfor at starte en nyn tråd om 8900n modellen.
Men her kommer problemet.
Har lige arvet sådan sådan en, men kan med djævlens vold og magt ikke greje hvor det er der er noget der skal ændres for at man kan flytte rundt på de indlæste kanaler.
For uanset hvad jeg lige har prøvet så bliver "boksen" med flyt kanal ikke aktiveret og kan derfor ikke flytte kanalerne.
Men her kommer problemet.
Har lige arvet sådan sådan en, men kan med djævlens vold og magt ikke greje hvor det er der er noget der skal ændres for at man kan flytte rundt på de indlæste kanaler.
For uanset hvad jeg lige har prøvet så bliver "boksen" med flyt kanal ikke aktiveret og kan derfor ikke flytte kanalerne.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto