Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ramshackles
Det jo uden tvivl nemmest at koordinere hvis det kun er skærm vi snakker om, der er jo så umiddelbart kun 500 kr at spare.

Både proshop og elgigantens sælger ville jo have en liste over hvilket udstyr der skulle leveres med før de kunne regne en pris sammen, det kan jeg godt se problemet i at skulle lave :)

... er nu selv blevet i tvivl om man skulle vente til der blev råd til en vt20 eventuelt, eller nøjes med en v20.. synes der er mange kedelige historier omkring samsung pt :o
Af abemand666
abemand666 skrev:
trykkertor skrev:Den er også på lager i forretningen i Herning.
Så ja, på lager i butik, og på lager til internetsalg.
Bare ikke på lager til dig.
Super...
Nu ryger det sgu retur istedet. Så må jeg finde et andet sted at handle og måske et helt andet tv. Den relativt høje buzz var nemlig også ved at drive mig til vanvid.
Af trykkertor
abemand666 skrev:Nu ryger det sgu retur istedet. Så må jeg finde et andet sted at handle og måske et helt andet tv. Den relativt høje buzz var nemlig også ved at drive mig til vanvid.
Har det lidt på samme vis.
Må bestemme mig inden fredag da fristen på 14 dage går ud.
Trodde jeg skulle vende mig mere til lyden, men den irritere mere og mere.
Min kone der sidder ved siden af er ret ligeglad og lægger knapt mærke til den. Jeg synes derimod den skærer mere og mere igennem almindelig tv-lyd.

Men nu skal vi ikke fortsette det her i sammenkøb-tråden.
Så on topic igen!

Til dem der forhandler med Elgiganten, så har vi jo set at de tidligere her inde har klaret at smide med et par gratis briller. Kunne det være en del af dealen, at hver tv til prisen bliver levertet med 2 par?
Af abemand666
trykkertor skrev:
Men nu skal vi ikke fortsette det her i sammenkøb-tråden.
Så on topic igen!
Enig, jeg beklager alt mit off-topic fyld. Held og lykke med projektet.

Bortset fra buzz problemet, så er det virkelig et utroligt lækkert tv.
Af Mahuk
trykkertor skrev: Men nu skal vi ikke fortsette det her i sammenkøb-tråden.
Så on topic igen!

Til dem der forhandler med Elgiganten, så har vi jo set at de tidligere her inde har klaret at smide med et par gratis briller. Kunne det være en del af dealen, at hver tv til prisen bliver levertet med 2 par?
Jo - 11k og 2 par briller det er sagen! 8)
Af Saltefanden
Mahuk skrev:
trykkertor skrev: Men nu skal vi ikke fortsette det her i sammenkøb-tråden.
Så on topic igen!

Jo - 11k og 2 par briller det er sagen! 8)
Ja hvis det er det nemmeste (hvilket det lader til at være :) ) så lad os se om vi ikke kan få aftalt det med Elgiganten ;)
Af Ramshackles
Er der nogen der vil overtage kontakten til elgiganten? Jeg ønsker alligevel ikke dette tv på nuværende tidspunkt, elgiganten var nu heller ikke villige til at gå under deres internetpris men I kan da gøre et forsøg ;)

Jeg har en e-mail til en sælger hos elgiganten, hvem skal den overdrages til? :)
Af Crax
Jeg hopper fra... kommer ikke til at investere i nyt TV lige nu og her.
Af Lou
jeg kan ikek rigtig finde ud af om jeg skal hoppe på en panasonic VT20 istedet... den er lidt dyrre, men får også noget bedre anmeldelser..??

har læst pana er langt fra lige så slem til at få burn-in som samsung?? - nogen der kan be/afkrafte det ?

Mvh Lou..
Af DFL
Jeg hopper også fra. Men held og lykke med købet :)
Af Totski
Jeg er interesseret i at købe! men har svært ved at læse mig til om der er en der stadig er igang med indhentning af tilbud.

Glæder mig til et flot tv der kan sidde tæt på væggen - kan ikke bruge et panasonic.javascript:emoticon(':)')

Glæder mig til en pris der er rimeligjavascript:emoticon(':)')

3d er kun til sjov det er ikke derfor jeg køber det.javascript:emoticon('8)')

Vil synes at en pris mellem 11 og 12.000 inkl. et par briller er en god pris.

Skal også bruge et beslag men det kan man måske fedte ind når der er en aftale på plads.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8