Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jingle
Alfen64 skrev:Det lyder sq dejligt :p
Nu mangler vi så bare en leverings dato O_O
skulle meget gerne blive i denne uge.
Ja bare det ikke har været i dag den har været leveret i silene regnvejr :s ej den måtte helst gerne komme i dag :)
så lad os se hvad dagen bringer, jeg har også fået lovning på at jeg får en mail når jeg kan afhente det hos fladskærmsshopen da jeg har valgt selv at hente ;)
Af Among
Kører hele bestillingsforløbet som planlagt? Er de nødvendige bestillinger blevet lagt osv.?

Jeg så i dag tv'et for første gang i FONA, og jeg må godt nok erkende at jeg blev imponeret. Hvis der sker levering af tv'et i denne uge, så vil jeg godt nok blive glad :)
Af Alfen64
Among skrev:Kører hele bestillingsforløbet som planlagt? Er de nødvendige bestillinger blevet lagt osv.?

Jeg så i dag tv'et for første gang i FONA, og jeg må godt nok erkende at jeg blev imponeret. Hvis der sker levering af tv'et i denne uge, så vil jeg godt nok blive glad :)
Man må forvente at de nødvendige bestillinger er lagt da linket nu er "dødt"
Har selv lige forespurgt under kontakt om der var noget nærmere info.
Under bestillingen stod der jo 3-6 dages leveringstid sååå det "SKAL" vel være i denne uge :D :p
Af jingle
Alfen64 skrev:Under bestillingen stod der jo 3-6 dages leveringstid sååå det "SKAL" vel være i denne uge :D :p
Sjovt nok står der ikke noget som helst lige nu... :o

På alle andre produkter står der enten, levering inden for 2-3 dage eller nyt produkt forventes på lager og så et ? osv.

Men ja der stod jo 3-6 dage, så mon det er fordi det bare er kommet på lager, hvis ja, så YES MAND :) men det kunne jo også betyde at leveringen nu er gået hen og blevet tvivlsom eller forlænget og at man så ikke ønsker at skrive ny længere tids horisont på :((

Jeg håber det første, men Alfen64 hold os lige underettet om hvad du får af svar på din mail om levering, der er ingen grund til vi alle spamer hans mail med det samme spørgsmpl selvom jeg er sikker påahn ellerede har skulle svare på dette spørgsmål mere end 20 gange :s

Jeg skriver også hvis jeg høre noget tilbage på min mail, men det er jo sikkert indviduelt alligevel, men lad os bare høre hvis nogen får beskeden at det er til afhentning eller på vej med posten (B
Af Alfen64
ØV ØV O-O

Her er svaret og det er jo ikke så positivt

Tak for din mail.

Der er ikke noget nyt endnu desværre, vi afventer de 20 Tv fra leverandøren, som oplyser at de er lige på trapperne.

Med venlig hilsen

Kundeservice/Jonas
FLADSKÆRMSSHOPPEN.dk

--o--

Det er stadig kun Mandag så ugen er jo ny endnu

ref. mail til egomemig
Jonas fra FLADSKÆRMSSHOPPEN.dk skriver:
--o--

"Hej Peter

Der er 20 stk. på vej til vores lager, som kan leveres i næste uge
--o--
Det var Tirsdag i sidste uge, så vi må se ;)
Af jingle
Ah, jeg havde sådan håbet på at det kom i dag :((

jeg frygter bare at når man får en så uspecifik udmelding som man må sige det er når der siges fra producenten af at "de er lige på trapperne" så går der desværre nok mere end bare et par dage :(( kan godt være jeg er sort seer haha altså ser sort på det, men ellers havde man da meldt ud at man ville kunne sende dem med en hvis sandsynelighed om 1-2 eller 3-4 elelr måske 2-5 dage hvis de altså er lige på trapperne....

Det forstår jeg som værende maks 2-3 dage og ikke 1 uge. men det er nsæten altid sådan når man endelig burger dette udtryk at det netop dækker over en lidt længere periode på 1-2 uger.

Men ja jeg håber og tror det bedste men frygter samtidig det værste at det ikke kommer i denne uge :) :(( :) :(( ;;)
Af Alfen64
Nå men jeg var heller ikke helt glad for svar fra Fladskærmsshoppen, så sendte en mail retur "for at bore lidt" :p
her er deres svar:

De skulle være ankommet i sidste uge og efterfølgende leveret inden for et par dage. Men de ankom ikke som lovet desværre.

Ifølge leverandøren er de på vej og kan ankomme hvert øjeblik.

Skal jeg ha nyt tv i denne uge ????????? O_O 8) :) :D :p
Af jingle
ja jeg tror nu nok at F.S. gør alt hvad de kan og de kommer sikkert også lige om hjørnet :)

Jeg tænkte på om de overhoved selv får de TV at se hos F.S. som kunderne selv har bestilt inkl. gratis fragt. eller om de først skal forbi F.S.
FOrdi jeg skal jo bare afhente mit, så i princippet har jeg mit før dem der har beslt med levering, men jeg tror faktisk at de er på vej direkte til forbrugerne som de også skriver på F.S. derfor den gratis levering bla. kan lade sig gøre vel.
Af jingle
Har lige fået mail om at der ikke følger nogen Trådløs WiFi adaptor med.

Men har selv undersøgt sagen og kan da se via den Danske manual som i kan hente her:

http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Prod ... kInfo=true

At på side 6 fremgår det at sammen med fjernbetjening samt 2 stk. 3D briller osv. at den trådløse WiFi adaptor indgår som standart tilbehøret.
Længere nede på side 6 fremgår nemlig hvad der er ekstra udstyr og som skal købes ved siden af.

Men WiFi adaptoren er altså placeret under standart tilbehør.

Endvidere kan man i manualen finde på side 75 (Netværksforbindelser) lidt inde i teksten står der at man skal bruge den ""medfølgende"" trådløse Lan Adaptor ;)

Så nu er jeg da lidt i tvivl om det så er et "nordisk" TV eller om forhandleren er fejlinformeret af leverandøren, jeg har sendt ham spørgsmålet og henvist til billeder, så må vi så hvad der svares fordi det passer ikke helt sammen synes jeg...
Af Alfen64
jingle skrev:Har lige fået mail om at der ikke følger nogen Trådløs WiFi adaptor med.

Men har selv undersøgt sagen og kan da se via den Danske manual som i kan hente her:

http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Prod ... kInfo=true

At på side 6 fremgår det at sammen med fjernbetjening samt 2 stk. 3D briller osv. at den trådløse WiFi adaptor indgår som standart tilbehøret.
Længere nede på side 6 fremgår nemlig hvad der er ekstra udstyr og som skal købes ved siden af.

Men WiFi adaptoren er altså placeret under standart tilbehør.

Endvidere kan man i manualen finde på side 75 (Netværksforbindelser) lidt inde i teksten står der at man skal bruge den ""medfølgende"" trådløse Lan Adaptor ;)

Så nu er jeg da lidt i tvivl om det så er et "nordisk" TV eller om forhandleren er fejlinformeret af leverandøren, jeg har sendt ham spørgsmålet og henvist til billeder, så må vi så hvad der svares fordi det passer ikke helt sammen synes jeg...
Det lyder lidt underligt da alle manualer (tog stikprøver af flere sprog) siger at den følger med

Jeg vil ikke godtage parallelimport, så det bliver interessant om det skal tilbage ;;)
Af jingle
Det skal siges at han vider sendte min mail for at få en forklaring fra Leverandøren, så må vi se hvad svaret bliver, jeg skriver så snart jeg har det, men ja prisen på denne trådløse LAN adapter er da helelr ikek uvæsntlig, den skal jo så oven i prisen hvilket det ikke skal hos eks. Panasonic centrene som jo forhandler af Panasonic Nordic.

Der står jo bare direkte på deres side følgende:

Hos Fladskærmsshoppen.dk fører vi kun Panasonic TV fra Panasonic Nordic, dvs. med danske godkendelser (Boxer osv.), dansk sprog, garanti og serviceværksted - INGEN parallel-import.

Der står også:

DANSK MANUAL - DANSK MENU - DANSK OPSÆTNING

Så jeg tvivler på der er tale om parralel import, men der kan stadig blot være tale om en fejl information fra leverandøren men ja bestemt også fra forhandleren omkring brug af Panasonic Nordic som leverandør

prisen på de 19.998 Kr. er blot vejledende fra producenten så derfor ser jeg ikke nogen sammenligning med at det alene af prisen kan afgøres at der må være tale om parralel import.
Af jingle
Ah, fik lige en mail igen om at man måske havde været for hurtigt ude fra leverandørens side effter som F.S. skrev følgende:

Hej.

Nu blev de i tvivl, så det første svar var måske givet lidt for hurtigt.

Hvis det står i manualen at den følger med, tror jeg godt at vi kan regne med at den ligger i kassen.
--------

Så lad os lige slå kold vand i blodet, hvordan man så gør det, jeg har i hvertfald aldrig set hvordan det forgår når nogen får slået kold vand i blodet :D

Men så er der blot vente tiden tilbage, arh... den er ulidelig... kom så fladskærm :D
Af Alfen64
Ja nogle siger " Det kan kun gå for hurtigt"
Det forkeeeert
Det kan kun gå for laaaaangsomt 8) :D
Af tommyaa
har lige læst hele denne tråd igennem og er rystet over at Jens fra pp radio skal blande sig og kaste med mudder mod fladskærmsshoppen hvorfor blander du dig overhovedet???

jeg havde selv en tilsvarende dårlig oplevelse med et andet Panasonic center da jeg spurgte om de kunne matche shg.dk's pris på et p37x20 det kunne de ikke og fortalte at det de solgte jo ikke var en dansk model og der var noget med tunerne osv... bla bla bla... bestilte hos shg havde det dagen efter og ganske rigtigt som shg siger var det fra Panasonic Danmark/Nordic..... er så træt af at høre om alt så noget pjat fra de dyre forhandlere helt usmageligt...,
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11