Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tao Nord
Okay du må endelig skrive hvis du hører noget om, om de større serier også får hvide medlemmer :)
For ville gerne op og have et i minimum serie 7 8)
Af theraz
Fra nyhedsbrevet
Samsung nye produkter og fladskærme bliver for første gang præsenteret på dansk grund fredag d. 15. april. Det forventes også, at de danske priser og lanceringsdatoer nu er helt på plads, så sæt kryds i kalenderen...
Så var der (mod forventning) ingen priser og ingen lanceringsdatoer? Eller kan jeg bare ikke lige finde det i artiklen fra igår?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
theraz skrev:Fra nyhedsbrevet
Samsung nye produkter og fladskærme bliver for første gang præsenteret på dansk grund fredag d. 15. april. Det forventes også, at de danske priser og lanceringsdatoer nu er helt på plads, så sæt kryds i kalenderen...
Så var der (mod forventning) ingen priser og ingen lanceringsdatoer? Eller kan jeg bare ikke lige finde det i artiklen fra igår?
Lanceringen starter fra næste uge. Plasma-skærmene får vi dog lov til at vente på til slutningen af måneden eller starten af næste. Det kan altid rykke sig lidt frem og tilbage. Modsat f.eks. Apple, opererer mange af de andre fladskærms-producenter ikke med lige så faste lanceringsdatoer.

Priserne afslørede Samsung ikke, nej. Ikke ud over, at de formentlig kommer til at følge de svenske nogenlunde, som kan ses her:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1268158330

Ellers har Hi-Fi Klubben også priser på de fleste af modellerne online nu. :)
Jeg vil være meget interesseret i en test af Samsung UE55C7705 LED-TV. Hi Fi Klubben har lige fået de første eksemplarer hjem og får flere de kommende uger af denne model. De sælger den for 24.990 kr. Den har USB/HDD-optagelse på almindelig bærbar harddisk.

Det kunne også være interessant at sammenligne med UE55C6705 LED-TV, som de sælger for 21.990.
mvh Jørgen
Af Tao Nord
Som nævnt tidligere vil jeg meget gerne anskaffe mig et hvidt tv..
Det lader til at de kun kommer i serie 6.. ikke? Eller? :o
Af SLL
Jeg syntes ikke, at Experts priser er specielt interessante. Jeg kunne selv være interesseret i et C7705.

13489 kr. hos Elgiganten
14995 kr. hos Expert

SLL
Af Kjang
SLL skrev:Jeg syntes ikke, at Experts priser er specielt interessante. Jeg kunne selv være interesseret i et C7705.

13489 kr. hos Elgiganten
14995 kr. hos Expert

SLL
Milo er altid til at snakke med, du kan godt prutte om prisen og servicen er helt i top.
Om ikke andet, kan du referere til mig - når du tager derned.

Skriv til mig, hvis jeg skal skaffe rabat.
Af Kjang
tcf skrev:Se denne link, her kan I se priser ( vejl ) og holde øje med lager 8) http://www.miloradio.dk/searchresult.asp?cat_id=118
Jeg går selv og venter på mit 55C8705 :)
Jeg snakkede med Milo her i lørdags, og der havde han lige snakket med Samsung, de satser på de kommer i løbet af ugen.
Håber ikke du får det før mig ;) Jeg går og venter på det selvsamme TV fra Milo ;)
Af tcf
Det er ikke fra Milo jeg får mit TV, så bare rolig, hvis du skulle få dit TV før mig, så skriv endelig om dit første indtryk :)
De priser der står hos Milo, er jo kun vejl. jeg betaler ikke denne pris ;) Men hvem gør egentlig det?
Af mundt
Ja det er da lidt skørt at betale vejl udsalgspris, når eksempelvis fladskærmsshoppen.dk er nogle tusinde billigere.. Jeg får min 55c8705 om halvanden uges tid :-)
Af Kjang
tcf skrev:Det er ikke fra Milo jeg får mit TV, så bare rolig, hvis du skulle få dit TV før mig, så skriv endelig om dit første indtryk :)
De priser der står hos Milo, er jo kun vejl. jeg betaler ikke denne pris ;) Men hvem gør egentlig det?
:D
Det tror jeg desværre, der er mange der gør. :s
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 21