Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har opgivet, at sætte næsen op efter en PS5 på denne side af nytår. Der er intet nyt fra Dustin og min ordre hos Coolshop står stadig blot som accepteret uden nyt.
Af sokken
Appz skrev: 04 dec 2020, 14:16 Nå det lader til at jeg ikke når at modtage min ps5 inden søndag, hvor jeg skal udrejse i lidt over en måned.. takker være Elgiganten gentagne løjne.
Havde de blot ikke rådet mig til at ændre fra pakkeshop til hjemmelervering i første omgang med lovet levering den 2/12...
Er godt nok træt af den "kundeservice" jeg har modtaget.

Men til jer andre så skulle de sidste ps5'er hos Elgiganten fra den 19/11 gerne snart være klar til afsendelse og de regner med at alle er leveret senest mandag 7/12.
Jeg ændrede min fra hjemme levering til PakkeShop. Det kan være det har gjort at jeg har modtaget den i dag
Brugeravatar
Af elcom
Så kom der Bring besked på min, havde ellers lige fået svar fra Elgigantens support (for 30 min siden) om at der intet nyt var, men de fortsat forventede start December for levering.
Af Appz
Ja jeg har stadig ikke engang hørt fra bring.
På trods af at Elgiganten har forsikret mig om at den næsten var på vej ud af døren hos dem.
Af FlatFF
CompuMail havde i kort tid et par PS5 Digital Edition til salg for 8.584, jeg skrev så med en af deres medarbejdere for at høre hvad prisen skyldes.
Jeg fik følgende at vide:
Vi har haft mulighed for at købe en lille parti hjem, til en højere indkøbspris, derfor den højere pris
Kan det virkeligt passe at CompuMail må sælge dem til den høje pris?
Af Rabatman
Jeg sidder f... også og bidder negle. Fik en bekræftet levering d.3/12, har ringet idag ved 14 tiden, og elgiganten forsikrede at alt er ok, uden at kende detaljer. De har fået rigtig mange konsoller i denne omgang, så de pakker på fuld ekspress.
Jeg har stadigvæk intet hørt, så det er en cliff hanger her.. Håber godt nok at den kommer, da min 10årige søn glæder sig maks. Vi har snakket om det 1 år, da han mangler en konsol hos mig..Og min holdning er at der ingen grund var til at købe en ps4, når femmeren er lige omkring hjørnet.. (troede jeg..)

Så...
Brugeravatar
Af bbplayer
FlatFF skrev: 04 dec 2020, 16:22 CompuMail havde i kort tid et par PS5 Digital Edition til salg for 8.584, jeg skrev så med en af deres medarbejdere for at høre hvad prisen skyldes.
Jeg fik følgende at vide:
Vi har haft mulighed for at købe en lille parti hjem, til en højere indkøbspris, derfor den højere pris
Kan det virkeligt passe at CompuMail må sælge dem til den høje pris?
Jeg synes næsten den pris fortjener en link her i tråden.

https://www.compumail.dk/da/p/sony-play ... -996559027

8584,- ikke mere, ikke mindre....

Jeg ved nu heller ikke om det er lovlig adfærd fra deres side, når vejlende priser er noget andet i Danmark.

for dem som er helt vilde, så har de 3 på lager :s
Af FlatFF
Beckham skrev: 04 dec 2020, 17:22 Det er vel ikke ulovligt? Lige som det heller ikke er ulovligt at sælge dem til overpris på nettet.
Nej tror heller ikke der er nogle love imod det.
Jeg tænker mere at det kan være imod Sony's retningslinjer for forhandlere. Synes det er ret tydeligt at se at forhandlerne i USA/Europa har fået en prisliste de skal sælge ud fra.
Af Beckham
Enig...der kan være noget i forhold til Sony. Men altså, hvis sandheden er at de har betalt en høj indkøbspris, så er det jo fair nok de også sælger dem lidt dyrere.
Brugeravatar
Af bendix
elcom skrev: 04 dec 2020, 16:01 Så kom der Bring besked på min, havde ellers lige fået svar fra Elgigantens support (for 30 min siden) om at der intet nyt var, men de fortsat forventede start December for levering.
Den ene ved ikke hvad den anden laver.

Jeg skrev med Coolshop i morges hvor de sagde at min ikke var iblandt de første, men jeg ville få kompensation på mail. Imens hun skriver det dukker der en sms op fra Bring om levering af PS5.

Jeg spurgte så hvilken besked jeg kunne stole på, efter lidt betænkning ændrede coolshop svaret til at jeg altså var en af dem som modtager nu her.
Brugeravatar
Af bendix
Igen en lille fordel til PS5 med 4-5 fps drops på XSX.

Det virtuelle er identisk men der tegner sig et billede af at PS5 generelt performer bedre i flueknepperi segmentet.

• 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 236