Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cyber Andy
Spændende ! Så det sikre er at vente til September før man investerer i en Dell skærm. Er der nogen herinde som kan finde ud af om Dell før september udgiver skærmen som denne A01? Den skal vel testes om den er i orden osv..

Synes det er den bedste 24" man umiddelbart kan anskaffe sig, med alle de gode funktioner.
Af lennon
Har lidt problemer m den interne kortlæser i Dell skærmen. Når mit set-up kører, og jeg stikker et kort i slottet, kan PC´en ikke se drevet/kortet.Først hvis jeg hiver USB stikket af og på - får Pc en fat . Andre m samme problem ? ?
Af TN
Nu har jeg ikke lige nærlæst hele tråden, men jeg kan da sige så meget, at jeg lige har modtaget en 2408WFP og den har manufacture date "June 2008" og rev.A00 og er med den gamle firmware - dvs. den med intervaller på 25 under sharpness.
Skærmen lider stadig af input lag og er lidt lysere i den venstre side. Så i bør med andre ord nok vente lidt endnu med at bestille.
Af caxx
Hey, nogen der ved om du har fået smidt den nye firmware opdatering ind på de skærme de laver nu ?? .. skal nemlig købe en fra dell snart!
Af zaditor
Yir, det kunne jeg også godt tænke mig at høre lidt om?.. Er nemlig ret glad for min 2407WFP-HC, men skal bruge endnu én :P... Så vil også gerne vide, om de har fået rettet op på fejlene..
Af caxx
hmm, har bestilt en 2408WFP nu, satser på den nye firmware er på den.. burde den jo være! - men jeg vil skrive her i tråden når jeg får den,
Af LKCH
Efter at ha' studeret anmeldelser og erfaringer bl.a. her på siden, bestilte jeg i onsdags en 2408WFP fra pcbuyit.uk. Prisen var ca. 1500 kr. lavere end hos dell.dk (ex. moms).
Pcbuyit svarede prompte på mine henvendelser via e-post. Jeg ku' ikke bruge deres normale bestillingsfunktion (som kun kan bruges ved bestilling fra UK), men skulle faxe mine kreditkortdata. Lidt besværligt - men OK i betragtning af prisen ;-)
Skærmen kom i går fredag - det var hurtigere levering, end sidst jeg bestilte noget hos dell.dk. Så jeg kan klart anbefale Pcbuyit.
Hvad skærmen angår er jeg forløbig vældig godt tilfreds. Har kaliberet den med HueyPro, kørt Eizo's monitortest - og prøvet den i praksis med bl.a. Adobe Lightroom.
Forbedringen i farvegengivelse er iøjnefaldende, i forhold til min gamle Samsungskærm m. TN-panel.
Jeg har - 7-9-13 - ikke oplevet nogle af de problemer som andre har berettet om. Jeg ved ikke hvor man kan se firmware-udgaven - men skærmen er mærket "July 2008".
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Bagpå skærmen (på klistermærket) står der et nummer ala A00 eller A01. A00 betyder første revision. Hvis der ikke står noget på denne label, så skal man ind i servicemenuen, hvilket er lidt bøvlet og sidst jeg prøvede ødelagde det funktionaliteten på "minus"-tasten på skærmen...
Af LKCH
OK - så fik jeg kigget ordentlig efter: det er en A00
Af caxx
det er så også fra pcbuyit.uk, det kan jo godt være de bare har købt 100 x 2408wfp fra dell i juli f.eks, jeg har bestilt min fra dell så håber da godt nok de har smidt det nyeste firmware på dem..
Af caxx
har undersøgt det lidt, og den nye firmware - a01 er kommet på UK og USA skærmene vist.. dog ikke helt sikkert man får a01 endnu da de stadigvæk har nogen a00 på lager vil jeg tro - skal så bare ikke kunne sig noget om danmark, jeg vil da ringe ind og klage hvis der ikke er a01 på den skærm jeg får ;) - burde også være muligt at få det lagt ind så..
Af Cyber Andy
Alle jer der kikker på den her model... køb en anden. Det er latterligt at vente så længe på noget der ikke er i orden fra starten af. Se på LG..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
caxx skrev:jeg vil da ringe ind og klage hvis der ikke er a01 på den skærm jeg får ;) - burde også være muligt at få det lagt ind så..
Du kan ikke flashe din skærm til en ny firmware og Dell kommer heller ikke og gør det for dig. Skærmen tages retur og så får du en ny. Den nye model kan dog sagtens være samme revision, som den gamle og så er du jo lige vidt.
Af caxx
ye yakken, ved godt jeg ikke selv kan gøre det. Men hvis der er nogen fejl på den og andre kan få den nyeste firmware fra dell, så kan jeg vel også :) - jeg har læst en del inde på dell og der er rigtig mange som har fået en 2408wfp med a01 på. og dog kun uk / usa.. men jeg ved sgu ikke om de ligefrem er selvstændige i de forskellige lande.. ville da være mrækeligt hvis de ikke lige bruge de ekstra penge på at få det smidt ind på dem alle sammen ;o
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9