Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det er en god hjælp Peter giver jer omkring problemet.

I de fleste tilfælde hjælper han endog bedre end sælgerne i de store varehuse med at ændre og vælge bestemte mærker. Det er flot, at han gider. Han er værdifuld med hensyn til konstruktive løsninger her på flatpanels.
Så har jeg igen haft fat i Service-gutterne...

De er dybt mystificerede og vil have en ny sag oprettet hos Samsung siden de stadig ikke har modtaget et brugbart svar fra dem.

Jeg er kommet i kontakt med en tekniker som kigger på sagen (tak for YouTube-videoen, KBW, den hjælper her!) og vender tilbage til mig i løbet af en dag eller to.
Panasonic byttede mit gamle ax900 til dx900
Pga fejl det kan man da kalde service :)

Købte det også gennem Elgiganten. Har erfaret det er bedre at skrive til elgiganten end at ringe. Virker som om dem som er på mailen kan hjælpe mere end de ellers flinke i deres kundeservice.

Håber du finder en god løsning.
Det her med, at problemet tilsyneladende kan fikses ved at skifte til et andet input - kan det ikke blot skyldes, at I ikke kører med samme indstillinger på hhv. TV og den HDMI-port I skifter til, så lysstyrken står lavere på HDMI-porten? Skærmen husker indstillingerne pr. input.
Yes, men hvis skærmen nu har svært ved at "koldstarte" på høj lysstyrke og din HDMI-port kan sparke det i gang fordi den står på en lavere lysstyrke, så var det jo ikke dét at du skifter indgang der er løsningen, men blot at lysstyrken ikke kan starte "højt" når TV'et tænder.

Jeg kommer ikke med et løsningsforslag, men blot et forslag til fejlsøgningen.
Så har jeg hørt fra Service-gutterne igen!

De har nu fået svar fra Samsung og fået at vide, at der skal skiftes tre dele i TV'et.

Han kunne ikke svare mig på hvilke dele det var helt specifikt, da Samsung-ingeniøren bare havde sendt ham nogle varenumre, men jeg regner med at blive klogere når teknikeren kommer på besøg på torsdag for at foretage reparationen.
Vaag skrev:Så har jeg hørt fra Service-gutterne igen!

De har nu fået svar fra Samsung og fået at vide, at der skal skiftes tre dele i TV'et.

Han kunne ikke svare mig på hvilke dele det var helt specifikt, da Samsung-ingeniøren bare havde sendt ham nogle varenumre, men jeg regner med at blive klogere når teknikeren kommer på besøg på torsdag for at foretage reparationen.
Dine problemer startede 2.april og nu er det snart 1. juni..?
Af bladerz -  1. apr 2016, 02:09

Elgiganten har 14 dages retur selvom tv'et er åbnet så den bytter du bare til et nyt ;) har selv arbejdet der og det er der mange der benytter sig af
[/Af PeterD -  1. apr 2016, 07:59

Ja, det nyder bl.a. Samsung godt af... ;)
[/Af bladerz -  1. apr 2016, 09:29

Næ det var sq ikk så mange Samsung vi fik tilbage nå man tænker på hvor mange der blev solgt. Phillips derimod uha
[/Af Mfede -  1. apr 2016, 12:51

Hov, PeterD... ;)
Ja så tror jeg at du har bevist hvad du tilbyder med...

Man må vel regne med at produkt fejl kan ske, og som der bliver nævnt, så er det ikke engang så meget som phillips.
Jeg har selv kun haft god erfaring med samsung, men må sige at Elgiganten burde have fået det ordnet...

håber det kommer iorden så du endelig! kan nyde dit TV ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8