19 apr 2007, 18:45
Det bliver vist med normal dvd opløsning i fuld skærm, og derved bliver billedet grumset at se på.
Man kan sagtens holde ud at se på det, men det bliver tydeligt bedre med en ny DVD afspiller der opskaler og overføre billedet digital over HDMI
tommyhj skrev:Det jeg mener er at det ikke opskaler fra Standart DVD opløsning(kan ikke lige huske hvor mange linjer det er)Lassie skrev:Hvilket problem? Det er da langtfra sikkert at hvis DVD-afspilleren klarer opskaleringen, at det så ser bedre ud? For I mener vel ikke at billedet slet ikke opskaleres og vises som en lille firkant i midten af skærmen??? I det tilfælde ville jeg nok hive et godt gammeldags scart-kabel frem - det virker trods alt :-DJelleW skrev: Det eneste problem jeg har er at min dvd ikke opscaler billedet, så det bliver lidt grimt at se på.Er der slet ingen mulighed for at afhjælpe dette problem? Kommer til at have det samme problem med min når min kommer hjem en af dagene...
Det bliver vist med normal dvd opløsning i fuld skærm, og derved bliver billedet grumset at se på.
Man kan sagtens holde ud at se på det, men det bliver tydeligt bedre med en ny DVD afspiller der opskaler og overføre billedet digital over HDMI