16 apr 2010, 16:57
Jeg kan i øvrigt anbefale at se reklamefilmen for Samsungs 3D "LED-TV", der også ligger i artiklen. Den er ret fedt produceret.
mundt skrev:Rasmus, hvad er dit umiddelbare indtryk af c8705'eren?Jeg har set den ved et par lejligheder nu, men oftest med 3D kørende. Modellen er pæn, og materialevalget er noget bedre end på de nuværende LED modeller.
Jeg tror ikke, jeg kan vente på en evt test :-)
Jacob
Rasmus Larsen skrev:Jeg modtager formentlig først 6 serien af LED. Herefter skulle jeg gerne modtage nogle af 3D modellerne og lidt senere plasma-modellerne.LED6800 serien har Presision Dimming ligeson LED8000 serien. For dem som ikke vil have 3D er der sikkert en god besparelse i forhold til LED8000 serien. En test af LED6800 serien ville være interessant at se.
Det kan dog nå at ændre sig endnu, så det er blot bedste bud lige nu
Udgivelsen lød bare fra nu af og så i ugerne frem for alle LCD/LED. Plasma må vi vente på indtil slutningen af april eller starten af maj.
boh7100 skrev: LED6800 serien har Presision Dimming ligeson LED8000 serien. For dem som ikke vil have 3D er der sikkert en god besparelse i forhold til LED8000 serien. En test af LED6800 serien ville være interessant at se.Hvor ser du at C6800 har Precision Dimming ?
noxity skrev:Det står på dette link: http://www.samsung.com/us/consumer/tv-v ... pe=subtypeboh7100 skrev: LED6800 serien har Presision Dimming ligeson LED8000 serien. For dem som ikke vil have 3D er der sikkert en god besparelse i forhold til LED8000 serien. En test af LED6800 serien ville være interessant at se.Hvor ser du at C6800 har Precision Dimming ?
Tao Nord skrev:Ved I om de hvide udgaver også begynder at komme nu??De kommer typisk en tand senere end de første modeller. Jeg tror dog vi kan forvente, at de er at finde i butikkerne om ganske kort tid, ja
Og ved I hvilke serier de hvide tvs kommer I? (B
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.