Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bondola
jeg er en af dem med en 855 med store støj problemer, har fået muligheden for ombyt med plasma eller LED fra de nye line-ups. Men skal man nappe 7000 plasma eller skal man gå over i en 8000 LED? 46 vs. 50, støjer den mon...? argh svært valg...
Af WhiteDog
Rasmus: Ved du om den nye C-serie åbner op for Youtube HD content.

Er der flere detaljer omkring PVR funktionen. I hvilket format gemmer den, hvad fylder det osv. ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Samsung siger, at der er arbejdet på problemet med støj på de nye plasma-Tv. Men nu må vi se når de begynder at rulle ud på markedet.

Umiddelbart vil jeg sige, at du skal snuppet plasma. Jeg er ikke i tvivl om, at du stadig vil få bedst billedkvalitet i denne frem for LED modellen. Og så er den endda større.
Af mundt
Rasmus, hvad er dit umiddelbare indtryk af c8705'eren?

Jeg tror ikke, jeg kan vente på en evt test :-)

Jacob
Af WhiteDog
Jeg går sgu også og overvejer om man skal hoppe med på serie 8'eren. Jeg har B7070 nu i 46", som jeg har haft i 14-15 måneder nu og har været SUPER tilfreds.
Gik fra et Panasonic plasma og har overhovedet ikke været utilfreds. Den lille forskel i billedkvalitet er slet ikke grund nok for mig, at skifte tilbage til plasma.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
mundt skrev:Rasmus, hvad er dit umiddelbare indtryk af c8705'eren?

Jeg tror ikke, jeg kan vente på en evt test :-)

Jacob
Jeg har set den ved et par lejligheder nu, men oftest med 3D kørende. Modellen er pæn, og materialevalget er noget bedre end på de nuværende LED modeller.
Billedet er lidt overboostet fra start af, og jeg har ikke haft så meget tid til at pille ved den, men jeg har ikke registreret noget foruroligende - heller ikke slør af nogen art. Generelt synes jeg den har et pænt billede. 3D billedet er også godt, men igen; jeg har kun set den på Samsungs lidt tendentiøse præsentationer med deres eget indhold.

I så fald må du lige dele lidt af erfaringerne hvis du er hurtigt ude ;)
Af boh7100
Rasmus Larsen skrev:Jeg modtager formentlig først 6 serien af LED. Herefter skulle jeg gerne modtage nogle af 3D modellerne og lidt senere plasma-modellerne.

Det kan dog nå at ændre sig endnu, så det er blot bedste bud lige nu :)

Udgivelsen lød bare fra nu af og så i ugerne frem for alle LCD/LED. Plasma må vi vente på indtil slutningen af april eller starten af maj.
LED6800 serien har Presision Dimming ligeson LED8000 serien. For dem som ikke vil have 3D er der sikkert en god besparelse i forhold til LED8000 serien. En test af LED6800 serien ville være interessant at se.
Af noxity
boh7100 skrev: LED6800 serien har Presision Dimming ligeson LED8000 serien. For dem som ikke vil have 3D er der sikkert en god besparelse i forhold til LED8000 serien. En test af LED6800 serien ville være interessant at se.
Hvor ser du at C6800 har Precision Dimming ?
Af boh7100
noxity skrev:
boh7100 skrev: LED6800 serien har Presision Dimming ligeson LED8000 serien. For dem som ikke vil have 3D er der sikkert en god besparelse i forhold til LED8000 serien. En test af LED6800 serien ville være interessant at se.
Hvor ser du at C6800 har Precision Dimming ?
Det står på dette link: http://www.samsung.com/us/consumer/tv-v ... pe=subtype O_O
Af noxity
Det tror jeg desværre ikke du kan bruge til nogen. Der er forskel på UN (US-modeller) og UE(Europa-modeller).

Hvis du ser på den anden Samsung side du linkede til (Østrig tror jeg), så findes C6800 kun i 32, 37 og 40". Hvor imod C6800 i USA kun findes som 55 og 60".
Derudover så skriver den europæiske side intet om precision dimming ved C6800, men det gør de ved C8700.
Af Tao Nord
Ved I om de hvide udgaver også begynder at komme nu??
Og ved I hvilke serier de hvide tvs kommer I? (B
Af lennon
AreaDVD.de har netop testet en Samsung LCD/LED C8790 . Og den får da en OK test, - men mon ikke "king of the Samsung house " mht rå billedkvalitet og 3D bliver plasma serien . . ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Tao Nord skrev:Ved I om de hvide udgaver også begynder at komme nu??
Og ved I hvilke serier de hvide tvs kommer I? (B
De kommer typisk en tand senere end de første modeller. Jeg tror dog vi kan forvente, at de er at finde i butikkerne om ganske kort tid, ja :)

Umiddelbart bliver det hvert fald 6-serien af LED. Jeg ved ikke om de større serier også får hvide medlemmer.

Den du ser i artiklen er 40" og fra 6 LED-serien. Modelnavnet er UE40C6715.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 21