Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Efter at have googled kan jeg se andre oplever det samme mht lyse kanter.
De har Fundet ud af at sænke bias til min skulle afhjælpe dette.
P.t. har jeg meget svært ved at teste pga det dejlige solskinsvejr. Så må teste i aften.

Der leges også med custom i bevægelse.
Men for at være ærlig famler jeg lidt i blinde. :(
KB76 skrev:Jeg har også problemer med DR app. Jeg skal ofte genstarte TV'et før jeg kan få lov at se programmerne.
Genstarte hvordan det?

Efter sluk tænd duer mit ikke.
Tror det har virket 1 gang på 1 uge
thg - 21. mar:
Til dette skal dog siges, at jeg pt. har lidt problemer med at få det til at virke! Når jeg indsætter USB sticken i registrerer tv'et den fint, men når man kommer ind i menuen kan man ikke vælge punktet "Overførsel af programliste".
(citat slut)

Jeg har set det samme og konstateret, at der kun må være et stk USB-udstyr i tv'et, når man vil gemme programlisten. Mit gæt: Ellers kan tv'et vel ikke finde ud af hvilken dims der skal bruges.
alundr skrev:thg - 21. mar:
Til dette skal dog siges, at jeg pt. har lidt problemer med at få det til at virke! Når jeg indsætter USB sticken i registrerer tv'et den fint, men når man kommer ind i menuen kan man ikke vælge punktet "Overførsel af programliste".
(citat slut)

Jeg har set det samme og konstateret, at der kun må være et stk USB-udstyr i tv'et, når man vil gemme programlisten. Mit gæt: Ellers kan tv'et vel ikke finde ud af hvilken dims der skal bruges.

Mange tak for hjælpen :)

Overførsel af kanallisten virker helt efter hensigten, hvis jeg tager den tilsluttede harddisk fra og så udelukkende tilslutter min USB-stick, så jeg har nu fået sorteret mine 60 kanaler og slettet resten på ca. 2-3 minutter!
Imponerende at Sony's kundeservice ikke har kunne oplyse mig det igennem flere uger! :s O-O
se billeder i post 3384:
http://www.avsforum.com/forum/166-lcd-f ... st36553762

Oplever i andre ikke dette edge bleeding?

Bliver mere og mere ked af mit Plasma blev udskiftet.. :(

Rettelse:
sidder og er igang med at læse alle indlæg i denne tråd. Hvilket jeg nok skulle have gjort inden jeg købte TVét :( Men desværre læste jeg kun overskrifter og en "Flatpanels anbefaling" ;)
Ser nu det er et velkendt problem... med dette kant lys..
Tror jeg pakker det ned i igen og returnere... Desværre ser jeg ingen alternativer p.t. :(
Torben Rasmussen skrev:Det er svært at spå om. Jeg synes ikke min egen lider af det i nævneværdig grad og det testede eksemplar var også ok.

Det med de lyse sider tror jeg næsten de alle har. Jeg skruer på baggrundslyset for at mindske det og undlader at bruge den dynamiske belysning.
er det så ikke dine kalibrerede indstillinger du kører med?

Det øveste billede viser fint probelmet.
nederste må du have justeret dig ud af det?
http://www.flatpanels.dk/flatforum/down ... &mode=view

til jer andre der hoppede på 11.999 kr tilbudet i el-giganten..
Hvad oplever I mht dette kantlys?
Mit tv er bygget i februar 2016... altså helt nyt..
Jeg har oplevet de samme lyse sider periodisk på mit x85. Dette har derfor været en af årsagerne til, at jeg har returneret tvet idag. Dog skal det siges at problemet med de lyse sider ikke var hovedårsagen til at jeg valgte at returnere det. Hovedårsagen var at jeg ikke synes at tvet er lysstærk nok, ihvertfald ikke til min stue.
bemærker også tvét står klart bedst i de mørke timer..
de dage med solskin i påsken duede de kalibrede settings her fra sitet slet ikke..

Hvad skal du have i stedet?
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 102