Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Martin Sjøstrand
Rasmus Larsen skrev:Vi har intet hørt om E6.
Nej jeg er med på at der nok ikke er meldt noget ud, for så havde i nok annonceret det :) Min pointe gik mere på, om det ikke også for jer, virker ulogisk, hvis den ikke ryger ned? Jeg er med på, at alt falder med tiden, men mere om det ikke ville være ulogisk, hvis E6 ikke også fik en prisbasker. Her tænker jeg på det med, om de ellers ikke brænder inde med en masse producerede modeller? Det var mere jeres objektive vurdering af dette jeg fiskede efter :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg forhørte mig hos LG Nordic.

De vil ikke kommentere på en generel prisjustering på 2016 OLED, da forhandlerne i sidste ende sætter priserne. De hentyder dog til, at vi skal holde øje på Black Friday og under julesalget. Der vil ske noget med priserne i disse perioder.
Af Kefiren
Rasmus Larsen skrev:God pris.

Når man kigger på Pricerunner er det dog lidt sjovt, at kun Power har den på lager. Er LG mon ved at lukke ned for produktionen af buede OLED-tv?
Hej Rasmus

Som du selv nævner, så er det en god pris. Men jeg er nu mere til de flade TVer. Tror du vi kan forvente at se dem nede i samme pris? Her tænker jeg på black friday. Jeg overvejer da selv at købe det curved TV, men som sagt så er jeg ikke meget for et buet tv.

Mvh
Peter
Af Turbo
Det giver vel meget god mening hvis de er.

Total salget af buede TV var under 5%. Det er kun Samsung der er så tosse at tro det ligger over 30%, de glemte bare at de lavede næsten ikke andet hvis man ville have et ordentligt Samsung TV.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Kefiren skrev:Som du selv nævner, så er det en god pris. Men jeg er nu mere til de flade TVer. Tror du vi kan forvente at se dem nede i samme pris? Her tænker jeg på black friday. Jeg overvejer da selv at købe det curved TV, men som sagt så er jeg ikke meget for et buet tv.
Altså man kan jo kun gætte, men ja det tror jeg :)
Af Kefiren
Rasmus Larsen skrev:Tilbud på 55 og 65" B6 OLED til hhv. 15.999 og 24.999,-

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1320152757
Jeg går og venter på at 55 tommeren falder lidt mere. Måske den ryger en tusse ned til black friday.

Men som du beskriver, så har LG jo problemer med input lag i spil, tænker du det er bedre at vente på 2017 modellerne eller tror du LG opdaterer deres tv, så de får rettet fejlen?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg prøvede at få noget ud af LG, men de vil slet ikke kommentere på det endnu. De er nok bange for at love noget før de har undersøgt, hvad der teknisk kan lade sig gøre. Jeg håber da, at en opdatering kommer, men jeg føler mig ikke overbevist om, at det sker.

2017-modellerne er jeg ret overbevist om vil have fokus på HDR-spil (og input lag), når hvor både PS4 og Xbox leverer.
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 203