Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
Min gik ind 14.25......så måske du harr været heldig lige at komme på den rigtige side af stregen..:-) Ifølge Coolshop selv var det hele dog overstået i løbet af få minutter...
Brugeravatar
Af bendix
Min gik ind 14:20 men hvis ordrerne vitterligt startede kl 14 så er der sgu langt op til os.

Det ville hjælpe rigtig meget hvis vi kunne få en status på hvor mange de fik "solgt" inden de lukkede samt hvor vi står nu med forbehold for at flere annullerer efter beskeden om at man ikke kunne være sikker på at få en før jul.
Af MikkelJay
Jer der har bestilt - og fået leveret - fra Dustin: Hvornår har I bestilt? Jeg er stadigvæk lidt gnotten over at de ikke har leveret på min ordre fra februar - kan det virkelig passe at I alle har bestilt før mig?
Og hey - tillykke med jeres maskiner, det er Dustin, og ikke jer, jeg er gnotten på.
Af Beckham
Til dem som befinder sig i KBH, så skulle Elgiganten Fields have den på lager i følge hjemmesiden. Om det holder ved jeg ikke, da man ikke kan lave "click & collect" på den. Så man skal nok være temmelig hurtig...
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 236