Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mathiasdk
kandersen skrev:Det er også på tide de priser på Oled kommer ned.
Det er der ingen garanti for at de gør, LG sidder 100% på forsyningen af paneler, så de kan jo selv bestemme hvor mindsteprisen kommer til at være..
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Her er hvad en af vores tyrkiske læsere skriver på FlatpanelsHD om Vestel's OLED-tv:
"Guys, today i watched the announcement of the the TV and the general manager said that price will be 10K Turkish Lira(3300 euro) for 65 inches. The panels probably come from LG, because Arcelik takes their panels from LG. Arcelik is owner of Grundig and also the GM said that they will sell oled televisions to Europe, Russia and all of their selling channels. I think panels will be same as LG 950v series panels"

En startpris på 3300 Euro for 65" OLED lyder da lovende.

Og ny OLED fra Panasonic på CES 2017 i januar: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1472705492
Af Pedersen.86
Ja og så ringe er Grundig jo heller ikke, så bestemt spændende! Jeg synes i gør et virkelig godt stykke arbejde herinde på Flatpanels, men hvis der var en ting jeg ønskede mig, så var det at i måske også prøvede at teste nogle af de mere ukendte mærker som netop Grundig, TCL og Hisense osv.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Mange tak :) Vi prioriterer pt. at tage de mest profilerede produkter ind til test. Tiden sætter også en begrænsning for hvor mange vi kan tage ind. Det skal bestemt ikke afvises, at vi vil tage skærme ind fra nogle af de lidt mindre mærker, men så skal skærmene have et særpræg eller på anden måde skille sig ud. OLED kunne sagtens være sådan en årsag.
Af Turbo
Rasmus Larsen skrev:Her er hvad en af vores tyrkiske læsere skriver på FlatpanelsHD om Vestel's OLED-tv:
"Guys, today i watched the announcement of the the TV and the general manager said that price will be 10K Turkish Lira(3300 euro) for 65 inches. The panels probably come from LG, because Arcelik takes their panels from LG. Arcelik is owner of Grundig and also the GM said that they will sell oled televisions to Europe, Russia and all of their selling channels. I think panels will be same as LG 950v series panels"

En startpris på 3300 Euro for 65" OLED lyder da lovende.

Og ny OLED fra Panasonic på CES 2017 i januar: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1472705492
Mener jeg har læst et sted at panelerne til og med 2015 modellerne garanteret 30k timer og 2016 modellerne garanteret 100k timer samt 2016 paneller dækker et større farve område end 2015 panelerne gjorde.

Hvis det er rigtigt, så er det da ikke særlig godt med et panel magen til 950V. Det lyder lidt som et discount TV i mine øre ;)

920, 950 og 960 er 2015 model - B6, C6 osv. er 2016 model.
Af absalon
Til alle der ikke skulle have bemærket det, så er 65E6V lige blevet sat 8K ned hos bl.a. Power. Det ændrer ikke på at det er et dyrt tv, men er da er bedre udgangspunkt for forhandling af pris, hvis 65B6V ikke kan dække ens ønsker/behov.
Brugeravatar
Af KristofferA
KBW skrev:Ja, den bærbare eller den stationære?
Jeg vidste ikke der var to udgaver. En stationær der skal stå i min stue. :D
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 203