Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
Det er sgu værre end proshop det her. Det går 5 timer hvor vi tror at den er hjemme.

Coolshop burde som det mindste arbejde på at udfylde ordrerne og ikke bare droppe det hele så kort tid efter.

I mailen de sendte efter købet står der med stort

"Alt er godt læn dig blot tilbage"

"Tak for din ordre som er gået igennem vi håber du nød din oplevelse med coolshop"

Jeg tror egentlig godt man kan klage til forbrugerombudsmanden, om man får en PS5 ud af det er tvivlsomt. Men det kan måske redde andre i fremtiden for at stå i den situation så coolshop får bedre styr på deres måde at handle på.
Kan de ikke levere her inden d 24/12 ryger der en klage afsted til forbrugerombudsmanden

Den er sgu svær at sluge den her!
Senest rettet af bendix 19 nov 2020, 20:53, rettet i alt 1 gang.
J.Rath skrev:Sony kunne godt have ventet med release til de havde lavet en milliard konsoller eller hvor mange der nu skal til før markedet bare er lidt dækket ind og ikke bare 5%.
Hvor har du de tal fra?
Gad godt vide hvor mange forudbestillinger der har været. Kontra hvor mange PlayStation der bliver sendt ud nu.
3.500 på Coolshop i det korte vindue som prøvede lykken.
Frygter bare at de mindre online butikker har taget ALT for mange forudbestillinger ind, og ikke kan leve op til deres leverings datoer.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Af Huleboer
Fordi Coolshop også har fysiske legetøjsbutikker. Det bliver prioriteret af NFI. For er at være ærlig er jeg overrasket over Dustin overhovedet har fået nogle når Proshop ikke har.
Af Beckham
Samme situation her som hos mange jer andre. Fik også besked på SMS omkring min annullering. Så det gik desværre som jeg havde frygtet. På hjemmesiden står min ordre stadigvæk som accepteret, men det er jo nok bare et spørgsmål at annullering af ordrer i systemet ikke har højeste prioritet, hvilket jo er forståeligt. Men når det er synes jeg det trods alt er fair play fra Coolshop at de informerer med det samme om at man ikke får ordren, fremfor at lade os leve i uvished.

Iøvrigt thumbs up til dem som i løbet af dagen har delt tips hvor man kunne bestille fra...god stil!!
Mr game skrev: 19 nov 2020, 21:50 kunne da være dejligt hvis Flatpanels kunne finde ud af hvordan NFI har fordelt dem.
Uden at det er officiel info, så lyder det som om, at i hvert fald nogle af de største kæder får konsollerne udenom Nordisk Film. Vi har hørt om andre eksempler i TV-branchen, hvor de store nordiske kæder får direkte leverancer udenom den nordiske distributør. Det handler nok om volumen.
Af Sploink
Den nye controller er vildt lækker. Det de har gjort med L2/R2 er helt fantastisk. Og den nye rumble er god, kan slet ikke sammenlignes med det gamle 🙂
Astro's er vildt sjovt

Og så er download hastigheden markant hurtigere end før, samt PS Store er meget mere gennemført.
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 236