Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#370643
Lightyear skrev: 08 aug 2025, 11:27 Jeg fik det langt om længe løst ved at ringe til dem, konstatere at deres supportere ikke ved hvad der skal til, så fik en tekniker til at ringe tilbage til mig. Han kunne ændre (disable) nogle sikkerhedsindstillinger i routeren, som jeg ikke selv havde adgang til. Og vupti, det har virket lige siden.
Jeg tror da jeg tager fat i yousee på mandag 👍
#370653
Router/Modem kan også tilgås uden den App.
#370654
Der er kun adgang til sikkerhedsindstillingerne via app'en.

Jeg troede egentlig, at problemet med Applemusikken var en saga blot. Der kan man bare se. Efter youseeforummet er lukket, kan man ikke rigtig følge med i Yousees udfordringer længere. :)
#370655
Jeg har lige kigget tilbage i tråden... Dengang kunne man slet ikke omgå problemet ved at deaktivere sikkerheden i app'en, så det kan man nok heller ikke nu. Sikkerhedsmodulet skulle helt slås fra - som man ikke selv kan gøre.
#370656
Ja det var et godt YS forum med mange brugere, synd det blev lukket, det var jo også en hjælp til YS da det var der, ikke kun til brugerne.