20 jan 2020, 08:30
Jeg er også spændt på, hvordan de kommer til at udnytte ray-tracing. I samspil med HDR kan det potentielt give et flot visuelt løft.
Rasmus Larsen skrev: ↑29 jan 2020, 12:59PlayStation 5 vs. Xbox One X fra en person, der påstår at have erfaring med udviklerkits.Lige så meget som jeg håber det er sandt (for 2 relativt kraftige next-gen konsoller er bedre end 1), lige så meget vil jeg se det før jeg tror det. For der er et par ting der simpelt hen stritter imod sund fornuft i forbindelse med oplysningerne.
CPU PS5 = XSX
GPU PS5 < XSX (less the 1TF)
RAM PS5 > XSX (BW and size)
SSD PS5 > XSX (Speed and size)
Performance PS5 > XSX
Rasmus Larsen skrev: ↑05 feb 2020, 05:29 Danmark ser ud til at være med i første lanceringsbølge af PlayStation 5. Det fremgår nu af den danske PS5-side, at den "udkommer i julen i 2020".Der snakkes også om dårligere salg af PS4 end forventet, så måske bliver det rykket hurtigere end man tror, for at gøre investorer tilfredse.
bbplayer skrev: ↑05 feb 2020, 07:44Hvad var der sent afsted 108 mil?Rasmus Larsen skrev: ↑05 feb 2020, 05:29 Danmark ser ud til at være med i første lanceringsbølge af PlayStation 5. Det fremgår nu af den danske PS5-side, at den "udkommer i julen i 2020".Der snakkes også om dårligere salg af PS4 end forventet, så måske bliver det rykket hurtigere end man tror, for at gøre investorer tilfredse.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.