Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Basto skrev:Hvad angår kunde service er det ligegyldigt om det er Sony eller LG osv , kan de overbevise kunden om at der ingen hjælp er at hente så er de glade ..
Det ikke sandt. Har aldrig før været ude for sådan en behandling som med ham fra sony. Og har trods alt været igennem flere reklamationer i min levetid.
UPDATE:

Fik en sms fra elgiganten i morges at jeg skulle booke afhentning af tv ved servicebroker.dk det gjorde jeg og de ringene efter 5 min.

Mit tv bliver hentet fredag mellem 12-16, så må vi se hvad der kommer til at ske.

Ham fra servicebroker.dk mente jeg fik en ombytter, men nu må vi se.
JesperBrander skrev:UPDATE:

Fik en sms fra elgiganten i morges at jeg skulle booke afhentning af tv ved servicebroker.dk det gjorde jeg og de ringene efter 5 min.

Mit tv bliver hentet fredag mellem 12-16, så må vi se hvad der kommer til at ske.

Ham fra servicebroker.dk mente jeg fik en ombytter, men nu må vi se.
Fedt. Tror helt sikkert det ender med samme udfald som mig. De sender dig en sms hvor de tilbyder dig Sony XF9005 i erstatning.

Vil du ikke det, så ringer du ind og beder om at få pengene retur. Så kan du hente pengene i den butik du købte tv’et.
Så blev så min tur til at finde "noget" på ming XE93.....hvad siger i? Pixelfejl eller tordenfluer? Billederne er fra to forskellige steder på den øverste del af skærmen lidt til venstre for midten. Beklager kvaliteten, er taget med mobilen. Selv synes jeg jo bare det ligner noget snavs, men tro mig, har prøvet at tørre det af...uden held..:-(

[img][img][/img][/img]
Vedhæftede filer
IMG_0136.jpg
IMG_0136.jpg (288.19 KiB) Vist 4357 gange
IMG_0132.jpg
IMG_0132.jpg (338.24 KiB) Vist 4357 gange
Er sony skærme bare noget lort eller? Hvorfor vil flere nu finde fejl?
Kan godt se en OLED skærm ville være at foretrække men er det ikke lidt vildt nu ;)

Man tør dårligt anbefale sony skærme nu, eller kun deres A1/AF8 modeller, som ikke lider denne skæbne.
Det kun da tyde på at der er noget med xe9305
Men bbplayer jeg ved ikke om du bevist vil skabe en diskussion ved at skrive sådan , ?
På verdensplan tror jeg der skal mere end 3 skærme til for at de siger du har ret .
Men for at holde os til emnet ..
Det er da klart en fejl ifølge mine øjne
Sådan skal det ikke se ud

Mvh Michael
Basto skrev:Men bbplayer jeg ved ikke om du bevist vil skabe en diskussion ved at skrive sådan , ?
På verdensplan tror jeg der skal mere end 3 skærme til for at de siger du har ret .
Helt korrekt, det ville da være helt vildt hvis også udenlandske forums med tordenflue problemer har samme problem, det er dog ikke alle lande som har disse på samme vilkår.

Men det er da stadig helt vildt, vi overgår snart antal burn-in fejl her på forum på en OLED skærm, når vi taler tordenfluer i en Sony XE93 skærm :)
Skærmen blev købt i foråret 2017, så den er ikke helt ny. Svært at sige hvor længe det\de har været der. Kan ikke se dem fra sofaen, kun når jeg står helt henne ved tv'et. Lidt en tilfældighed at jeg opdagede dem.

Jeg tror bestemt ikke Sony er hverken værre eller bedre end de andre mærker. Men ja, så selvfølgelig lidt spøjst at der lige nu er 3 med problemer på XE93.
Beckham skrev:Skærmen blev købt i foråret 2017, så den er ikke helt ny. Svært at sige hvor længe det\de har været der. Kan ikke se dem fra sofaen, kun når jeg står helt henne ved tv'et. Lidt en tilfældighed at jeg opdagede dem.

Jeg tror bestemt ikke Sony er hverken værre eller bedre end de andre mærker. Men ja, så selvfølgelig lidt spøjst at der lige nu er 3 med problemer på XE93.
Øv Beckham, skide irriterende. Jeg synes du skal reklamere over det. Sådan skal en skærm ikke se ud og du er stadig inde for reklamationsrettens periode. Jeg har dog ingen anelse om hvad det er. Men det ligner ikke tordenfluer som jeg ser det.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 22