Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, der er ingen forskel. Heller ikke i 5 eller 7 m.
Ja ok - du mener hældning bagud :)

Ved ikke lige hva der sker på det billede ;;) Mig bekendt står alle størrelser i F8005 serien, vinkelret på underlaget, når de står på fod - gør de også, hvis man ser dem hos Samsung eller andre steder på nettet :) Må være et reklamefoto der er gået skævt eller noget O_O
Hej alle :)
Jeg er også intr. i F8005 - har haft overvejet LG nye 2013 modeller, men er blevet enig om at Samsungs nye modeller passer mere til mine behov !

Men lige et vigtigt spg:
Kan man have en favorit liste der består BÅDE af DVB-T2 og DVB-S2 kanaler ?? Eller skal man evt. via sin PC og redigere, eller....
(det er en dealbreaker hvis det ikke kan lade sig gøre, da vi bruger lige meget antenne og engelske sat kanaler)

Hvor godt funker sammyen sammen med min Synology NAS - nogen der har erfaring ?
(jeg tænker at jeg vil definere at optagelse/afspilning skal gøres på NAS'en)

Det var det ! - hilsen herfra :)
Af prebang
Hej til alle

Håber at jeg må stille følgende spørgsmål på dette forumsite

Jeg har et samsung 2012 tv hvortil jeg netop har installeret EVOLUTION opgraderingskittet. Alt virker tilfredsstillende dog savner jeg en enkelt ting efter opgraderingen.

Før opgraderingen kunne jeg i menuen under netværk gøre brug af SOFT AP. En nem måde at få tildelt en sikkerhedsnøgle og således bruge tv'et som acces point til mine forskellige andre enheder. Da jeg har tv' et tilsluttet min router pr kabel i den anden ende af huset har dette altid givet et meget stærkt wifi signal til mine div.andre enheder (tablet), mobiltlf.

Er der nogle som har et godt bud på en evt. tilsvarende funktion i den nye opgraderede 2013. Qadro version, please?
Hejsa...Jeg har lige købt et F8005 og skal i den forbindelse høre om andre har haft problemer med TV guiden.

Jeg har waoo og kan absolut ikke få tv guiden til at spille. Benytter mig af den medfølgende IR connecter, alt virker undtagen TV-guiden (Ja, det virker på boksens egen fjernbetjening, men den vil jeg jo gerne af med!)

Den online TV guide virker heller ikke :(

Nogen ideer til en løsning?

@prebang - tror dog det er den forkerte tråd du spørger i :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Uddyb: er det TV guiden på Waoo-boksen du gerne vil styre med din Samsung remote?
Af nasmar
I princippet er jeg ligeglad hvilken det er, bare jeg har en TV guide der virker.

Det er både den fra Waoo boksen og den via Smart hub der skulle hedde "Tv nu" (den findes slet ikke derinde)

Når jeg trykker på knappen der hedder "guide" på fjernbetjeningerne, sker der intet. Jeg går udfra det er den fra waoo der burde poppe op her?

Når jeg sætter mit postnummer ind, finder den ikke Waoo. Men tager jeg knappen ved siden af, finder jeg waoo på listen.

Jeg mener at have læst, at den guide man kan få under Smart hub kommer an på ens tv leverandør, men den fra waoo-boksen burde vel virke under alle omstændigheder.

Det skal siges at alt andet virker fra waoo-boksen.

Jeg håber det giver mening.
Af Hedensted
Hej alle igen

Jeg spurgte for et stykke tid siden om Samsungs TV kunne blande DVB-S og DVB-T kanaler i én og samme favorit liste.

I mellemtiden har jeg fundet ud af følgende:
Har prøvet at downloade Samsungs officielle "ChannelList PC editor" og ja programmet kan godt redigere i kanalerne - så længe det er samme "kilde" altså S, T, eller DVB-C -
MEN det kan IKKE blande de forskellige kilder med hinanden :(

Så det er noget skidt - når man har DVB-T og S - og sér lige meget af begge.
SÅ defor - ved nogen af jer OM det overhovedet kan lade sig gøre med Samsung TV ????

Ellers er jeg faktisk tilbøjelig til at købe LG istedet - jeg mener at der kan det GODT lade sig gøre at blande kilderne i én og samme favoritliste.
MEN hvad siger I derude i DK ??

Hilsen Claus
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12