Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fakirshag
Har købt - på trods af Rasmus' lunkne anmeldelse af storebror 8795.
Køber ikke for at se 3D men for at få et godt LCD billede.

Og tak til jszpirt for at tage slæbet med at få handlen til at blive til noget.
Af v.gt
Så er der også bestilt et her. Glæder mig til at modtage det og få skiftet det gamle ud.
Af Totski
:(( Tjaaa så er fælleskøbet lukket - troede det var åbent til kl 24....snøft
Af jszpirt
Hej alle. Og især vinnievidivici.

Jeg skal hilse fra fladskærmsshoppen og sige at de nu godt kan hjælpe med andre størrelser og modeller. Skriv direkte til jonas via deres Kundeservice mail.
Af vinnievidivici
Grazie mille! :)

Jeg skriver snarest til Fladskærmsshoppen og hører, om jeg kan finde ud af noget.

EDIT: Jeg kontaktede Fladskærmsshoppen, som oplyste, at de allerede har et fælleskøb i gang på UE46C8705. Det koster 15.999 inkl. et vægophæng eller wifi-dongle. Interesserede kan kontakte dem pr. mail for at få et link til tilbuddet.
Senest rettet af vinnievidivici 02 jul 2010, 15:47, rettet i alt 2 gange.
Af pedersen-sv
jeg vil lige benytte lejligheden . til at sige mange tak for fælleskøbet
er blevet mega glad for den , total fedt at spille ps3 i 3D :p
vil lige sige at bilka sælger 40`tommer samsung 3D til 8999kr det er sku også billigt :) mvh pedersen :D
Af AO
Er der nogen som har model-nr på de briller som følger med? Jeg har nemlig ikke fået mine briller endnu og vil gerne have et par ekstra til weekenden så kan lige så godt få et par bestilt :-)
Af MrTV
AO skrev:Er der nogen som har model-nr på de briller som følger med? Jeg har nemlig ikke fået mine briller endnu og vil gerne have et par ekstra til weekenden så kan lige så godt få et par bestilt :-)
http://123hvidevarer.dk/index.php?main_ ... ts_id=8029