Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tillebeck
Visti skrev:Nogen der kender en butik i kbh området hvor man kan se denne skærm?
Hvis du (eller andre) nogensinde er forbi Malmø, så er der en stor Mediamarkt i udkanten af Malmø med et ganske imponerende udvalg af fladskærme - og alle andre tekniske apparater for den sags skyld.

Kan ikke garantere, at de har den. De fik aldrig LH7000 hjem, men har haft de fleste andre LG'er. Og kan se, at de har 42SL8500 i denne uges tilbudsavis.

Generalt for køb af fladskærme i Sverige: Mit indtryk er, at priser ca. er de samme, faktisk ofte lidt billigere i DK. De gange, hvor der er lidt at spare på at købe i Sverige, så tænk på transporten ved en evt. reklamation.

Hilsen Anders
Af skinny
Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om USB-tilslutningen. LGs SL-serie kan velsagtens gøre det ud for diverse WDTV/Lacie/XMBC-agtige mediecentre. Så jeg har følgende spørgsmål:

- Hvilke filformater kan den tage? MKV, FLV, VIDEO_TS, ISO, VIDEO_ MP4 etc. H.264 regner jeg med er standard, men ikke selve fil-beholderen.
- Hvordan har den det med undertekster, som .SRT-filer?
- Er brugergrænsefladen på USB-tilslutningen nogenlunde bygget?
- Har den ethernet indbygget? Måske nok et rygte.

Tak for en god og faglig hjemmeside!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
skinny skrev:Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om USB-tilslutningen. LGs SL-serie kan velsagtens gøre det ud for diverse WDTV/Lacie/XMBC-agtige mediecentre. Så jeg har følgende spørgsmål:

- Hvilke filformater kan den tage? MKV, FLV, VIDEO_TS, ISO, VIDEO_ MP4 etc. H.264 regner jeg med er standard, men ikke selve fil-beholderen.
- Hvordan har den det med undertekster, som .SRT-filer?
- Er brugergrænsefladen på USB-tilslutningen nogenlunde bygget?
- Har den ethernet indbygget? Måske nok et rygte.

Tak for en god og faglig hjemmeside!
Jeg skal nok lige vende tilbage på dette. Jeg er ikke hjemme pt.
Af Marqzen
Jeg så at SL9000 har gråtonet plast i bunden af skærmen. Findes der er SL model der er helt sort?
Af Hillig
Er det kun i udlandet at der kan købes en 55" SL8000 ?

Synes ikke jeg kan finde den herhjemme nogen steder.

/Mikael
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hillig skrev:Er det kun i udlandet at der kan købes en 55" SL8000 ?

Synes ikke jeg kan finde den herhjemme nogen steder.

/Mikael
Så vidt jeg kunne forstå på LG, så skulle den også blive tilgængelig i 55" herhjemme. Typisk går der dog lidt tid fra de mindre størrelser lanceres, til de større varianter er tilgængelige.
Af tarok
Jeg stopper snart med at læse reviews og stoler efterhånden kun på egne oplevelser:

Rasmus Larsen fremhævede LG SL8000 for at være særdeles god til at håndtere bevægelser - men i dette review fra WhatHifi, er man meget tilfreds med LG' en, man kan bare ikke under nogen som helst indstilling få tv' et til at klare bevægelser tilfredstillende.

Nu er jeg bare ikke helt vild med WhatHifi, som efter min mening er for overfladisk. Men resultatet strider jo stik mod det RL er kommet frem til.

http://www.whathifi.com/Review/LG-42SL8000/
Af iznogood
Dette er et TV jeg kunne finde på at kaste mine surt tjente kroner efter. Super flot slankt design, godt billede og udemærket 200 Hz system - altsammen til en overkommelig pris.

Den eneste hage er sortniveauet på 0,14 cd/m2 som jo er 3 gange højere end fx. Samsung B7000 eller Sony Z5500. Det lyder i mine ører af meget, men jeg har dog ingen ide om hvor lidt eller hvor meget denne forskel betyder/bemærkes i praksis?

Ville være ked af hvis det ikke som minimum kunne præstere sort svarende til mit gamle B&O MX7000 CRT.
Senest rettet af iznogood 23 nov 2009, 22:28, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis dét er din reference, så bliver du skuffet over SL8000. 0.14 cd/m2 giver en mørkegrå sortgengiveles i et helt mørkt lokale.
Af iznogood
Damn... håbede på at jeg endelig havde fundet skærmen :((

Så bliver det nok en Samsung B850 eller B8050 istedet - kunne dog bedre lide designet på LG'en.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15