19 nov 2020, 14:54
Jeg har også fået mail nu. Også med status afventer. Må dog indrømme at jeg tvivler kraftigt på at vi alle får den i løbet af december.
Torben Rasmussen skrev: ↑19 nov 2020, 15:00 Enig. Jeg tror heller ikke på, at den når frem inden jul.Nope, men nu har man da en ordre. Kan jo altid annulleres hvis der kommer et bedre bud..:-)
Beckham skrev: ↑19 nov 2020, 14:42 Realistisk set er chancerne nok MEGET små. Der var jo flere tusinde som kiggede på produktet og de har måske max haft 100 konsoller. Og det er endda nok højt sat.Ja muligvis, jeg så på den digitale og der viste den at 600 kiggede på den. Men boksen var grå og jeg refreshede som en gal. Boksen blev så trykbar og jeg fik den i kurven.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.