Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rabatman
Prøv at gå på DBA og søg på ps5, så er en af årsagerne til ekstra press at mange lykkeridere malker nylancerings koen.

Har det rimeligt stramt med at der er nogen der presser det endnu mere ved at dyrke den form for snylteri - ja det er snylteri..

Det er udbud og efterspørgsel, men DBA skulle lukke det ned.. men... well det er altid en del af ny hypet produkt efterspørgsel..

Mht til overskudsgrad, sælges konsollen sikkert med kant til minus, hvis man ser på isenkrammet der er anvendt.. Den koster mindre end det billigste Nvidia rtx 3070 grafikkort..
Af Beckham
Realistisk set er chancerne nok MEGET små. Der var jo flere tusinde som kiggede på produktet og de har måske max haft 100 konsoller. Og det er endda nok højt sat.
Brugeravatar
Af bendix
Jeg har ikke en bruger derinde så jeg tror ikke jeg kan se detaljer. På mailen er der dog et link men henviser så til et login.

Husk og tjek jeres spam eller reklame for en bekræftelse? Har i så fået en mail?
Jeg gik også tilbage, hvor den så blot bekræfter, at betalingen allerede er udført, men der står ikke rigtig et ordrenummer synes jeg. Kun et betalings ID.

Jeg testede dog hvor hurtigt deres system kunne sende mails ved at nulstille min brugerpass og den mail kom med det samme, så jeg har ikke høje forventninger.

Edit: Jo - der kom bekræftelsen. Jeg kan dog ikke se den hvis jeg logger ind, men de registrerer måske ikke en ordre på email'en med mindre man logger ind først.
Af Ampro
Gad vide om de har taget lidt ekstra ordre ind, mod forventning om ekstra levering i løbet af december (og så har de bare sat leverings dato til den 24-12)?
Af Breeze
Min bestilling gik igennem og jeg kan se min ordre i deres system i min bruger. Jeg har dog ikke fået en mail endnu efter 15 min?

Min står som "Status Afventer".
Jer der har fået mail, står den også sådan?
Af J.Rath
Jeg har netop fået mail på min ordre er modtaget.
Spænende hvornår man kan forvente den. For de har helt sikkert fået mange ordrer ind nu.

Status Afventer her.

Hvornår står der I jeres mail I har bestilt?
Min siger bestillingsdato: 19. november 2020 14:27
Senest rettet af J.Rath 19 nov 2020, 14:54, rettet i alt 1 gang.
Af Breeze
Ok, der kom min mail endelig. Min status er dog stadigvæk AFVENTER.

I ordre info står der:
Ordre lagt: 19. november 2020 14:28

@Ampro var din indgivet før eller efter?
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 236