Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af revorge
azAAzin skrev:Jeg har lige snakket med Powers kundeservice. De har fået et parti LG 55B6V på lager. De er ved at blive pakket og sendt videre til deres transportfirma, som så leverer dem ud til kunderne. Transportfirmaet ville kontakte kunderne omkring leveringen, men det skulle gerne blive en gang i næste uge.

Jeg skal ikke sige, hvorvidt dette gælder for alle ordre. Jeg bestilte fredag den 22. kl 11.07.
Jeg har fået samme melding, så håber virkeligt det holder denne gang...
Af fns
Har også fået besked fra Power at mit tv er afleveret til transportfirma.
Bestilte et OLED 55"B6V 22/7 kl.10:51
følger lidt med i debatten ang. kalibrering, at få et firma til at kalibrere kan da virke som en løsning!!
PS. opgradere i øvrigt fra et SONY 32" w4000 så jeg glæder mig :D
Af Simon R.
Jeg har intet hørt. Jeg bestilte også fredag formiddag, men annulerede orderen, da sælgeren i butikken om lørdagen sagde, jeg ville få det hurtigere på den måde. Bullshit obviously, hold kæft hvor er de bare ringe.... Skal sørge for aldrig mere at købe noget i deres butikker - så slut med provision til jer fra mig :p
Af revorge
Simon R. skrev:Jeg har intet hørt. Jeg bestilte også fredag formiddag, men annulerede orderen, da sælgeren i butikken om lørdagen sagde, jeg ville få det hurtigere på den måde. Bullshit obviously, hold kæft hvor er de bare ringe.... Skal sørge for aldrig mere at købe noget i deres butikker - så slut med provision til jer fra mig :p
Jeg har endnu kun fået besked om det telefonisk fra kundeservice. Så du kan jo være heldig at høre noget i morgen - på netlageret arbejder de eftersigende til kl. 21. Trods rigtig god kundeservice fra en af deres medarbejdere så jeg heller ikke specielt imponeret af købs forløbet, da de jo til at starte med lovede mig det var på lager, hvilket altså ikke passede... Det skulle dog blive afsendt i dag, så jeg forhåbentligt vil modtog det fredag eller mandag.

Deres informations niveau undervejs har også været absolut minimalt, hvis ikke det var fordi jeg selv havde holdt mig til ilden. En mail om ny forventet lagerdato tidligt i forløbet havde da været rart - nu den i første omgang oplyste ikke holdt...
Af azAAzin
Man skal selv kontakte dem, hvis man vil vide noget. Deres kundeservice virker dog utrolig venlig, selvom de ikke har styr på logistikken.

De sagde forresten, at jeg skulle kontakte dem igen i morgen, hvis jeg ikke blev kontaktet af transportfirmaet.
Af revorge
Jeg har lige fået mail med "Faktura og leverings oplysninger"... igen, da jeg allerede modtog den mandagen efter jeg lagde bestilling - hvor de jo påstod tv var på lager og klar til afsendelse.

Umiddelbart tænker jeg det et godt tegn og det normalt først er meningen, at man modtager den når varen er overdraget til fragtfirma.... Har i andre modtaget sådan en mail til morgen eller har i også fået den en gang før?

Edit: Og kan nu se min ordre har ændret status til "Gennemført" på Power.dk, så nu tror jeg efterhånden på mit / vores tv er på vej :) Dejligt, da prisen hos fx. Wupti.dk er steget til 30k igen - og jeg ellers så småt var begyndt at overveje at ligge en ordre der i stedet, hvis udsigten fx. i morgen stadig havde været "til september"....
Af Ayla
65" B6 er nu på lager igen hos Power (til 30.000 kr.), jeg har nu lagt en bestilling og dropper min bestilling hos Elgiganten :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Spoxy skrev:Hej Rasmus
Får du tid til at følge op på om B6 understøtter VP9 Profile 2?
Med venlig hilsen
Søren
Så fik jeg svar tilbage fra LG. Jeg spurgte om B6 og C6 også understøtter VP9 Profile 2:
"My colleague confirmed: Yes they too support."
Af bleze
Rasmus, nu du har alle disse fine kontakter, måske du kan opklare et par mysterier. Jeg får ikke noget ud af at ringe til LG's support som jeg har prøvet et par gange og info på nettet peger i to retninger.

1. Hvad er neutral (ingen blur eller sharpness - bypass i princippet) Sharpness på disse nye OLED TV. Er det default som er 10 og nævnes i flere kalibreringer? Eller er det 0 som andre skriver på nettet - og som LG's support siger uden sikkerhed.

2. Hvor hulen ser man hvad TV'et viser af hertz/fps? Når man har feks en bluray afspiller koplet på TV'et igennem en receiver, så er der en del handshake der foregår og min erfaring gennem tiden, er at dette ikke altid spiller - dels pga hardware men kan også være pga indstillinger (feks CEC). Man kan godt se opløsning og lydformat - men ikke hvad TV'et modtager viser af hz.

På forhånd tak! :)
Af Spoxy
Rasmus Larsen skrev:
Spoxy skrev:Hej Rasmus
Får du tid til at følge op på om B6 understøtter VP9 Profile 2?
Med venlig hilsen
Søren
Så fik jeg svar tilbage fra LG. Jeg spurgte om B6 og C6 også understøtter VP9 Profile 2:
"My colleague confirmed: Yes they too support."
Tak Rasmus
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 203