Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Bromberg: Ja de kører stereo-par pt. Jeg har dem stående i forbindelse med test af HomePod. Testen publiceres senere. Jeg trak til at starte testen fordi jeg gerne ville have Airplay 2 og stereo-parring med. Nu trækker jeg den lidt længere fordi jeg kan se, at der også sker ændringer i tvOS 12 betaerne :)

Umiddelbart synes jeg, at det fungerer rimeligt. Der er dog nogle skarpe kanter, som skal files.
Af DanielPT
Jeg ved det et svært spørgsmål. Men jeg går lidt om jeg skal købe et Apple tv 4k.

Tror i de kommer på tilbud? Har de været det?

De fordele jeg kan se jeg får er
Nemt og god måde at købe 4K film på
DR app (Bruger chromecast i dag)
Andre apps.

Nogen der ved om Yousee tv er kommet til Apple tv?

Jeg har et LG C7 med Xplay som fungere rigtig godt dog savner jeg HD-Lyd men det får jeg jo ikke med Apple tvet?

/Daniel og tak
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
De har før været på tilbud i weekenderne, men det er ikke det store man sparer. Hold eventuelt øje med Tilbudsjagten.

Der er endnu ikke Yousee app på Apple TV, men Yousee siger, at det fortsat er planen.

DR app'en er ret fin, synes jeg. DR arbejder pt. på en større overhaling af brugerfladen.

Korrekt mht. HD-lyd. Der er nogle Infuse-brugere (medieafspiller-app) som tilsyneladende har haft held med at få HD-lyd igennem i tvOS 12 betaversionerne, men det virker kun sporadisk.
Adgang til Yousees app kræver, at man abonnerer på deres boks også, så selvom der skulle komme en app til ATV, så vil folk uden en boks altså ikke kunne benytte den.
Af DanielPT
Jeg står lidt om jeg skal smutte i Elgiganten og få apple tv til 1299 (som i power) men skal lige høre jer.
Kan i nævne fordelene?

Jeg har et LG C7 med xplay sammen med min plex server og det spiller ret godt.

Jeg bruger min chromecast til DR tv og det kan nogengange være lidt svært (for konen)
Så DR app er et plus
og køb af UHD film.

Men kan i komme med andre?

/Daniel og tak
Brugeravatar
Af Pede8000
Må jeg spørge? Får I ok lyd?
Min er helt flad 5.1. Er der noget galt hos mig eller er det bare elendigt?
Oplever slet ikke noget der bare ligner noget af det der er standard på BD! ?
Brugeravatar
Af Pede8000
Måske hører min lyd interesse mere hjemme på recordere.dk. der lader ikke til at være den store interesse her ?!
Nævner det bare fordi jeg gerne vil have den fulde oplevelse, og ikke blot et fint billede....
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Pede8000 skrev:Må jeg spørge? Får I ok lyd?
Min er helt flad 5.1. Er der noget galt hos mig eller er det bare elendigt?
Oplever slet ikke noget der bare ligner noget af det der er standard på BD! ?
iTunes komprimerer pt. lyd i 5.1 Dolby Digital eller 7.1 Dolby Digital Plus. Desværre stadig i noget lavere kvalitet end på Blu-ray-udgivelser, der jo er i tabsfri Dolby TrueHD eller DTS-HD / MA.

Det er normen på streamingtjenester pt.

Men er det alle titler? Der er en del klager over lyden på Disneys udgivelser for tiden - også på skiver.
Pede8000 skrev:Måske hører min lyd interesse mere hjemme på recordere.dk. der lader ikke til at være den store interesse her ?!
Nævner det bare fordi jeg gerne vil have den fulde oplevelse, og ikke blot et fint billede....
Du poster kl 1 om natten og konkluderer, at folk er ligeglade fordi du ikke får svar inden kl 2? ;) Derudover er det sommerferie for hovedparten af landet, så der er nok færre der futter rundt herinde de næste par uger.

Atmos lanceres inden længe, men det hjælper naturligvis ikke sit 5.1 setup.
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 103