Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Så er der kun en måneds tid til Sony's seneste dato for den store opdatering med Dual tuner og recording. Er der nogen som har hørt noget under bordet om dato'en holder, og om det evt bliver sammen med Android 6?
Hej. Jeg overvejer at købe 65x8505c da det nu er på tilbud. Men er meget i tvivl efter at ha læst om div issues med stabilitet osv.

Til jer der ejer det, er det et tv I vil anbefale eller skal man holde sig fra det.

Hvordan er tvet mht sport, her tænker jeg på DSE og banding.

Jeg har læst at flere har observeret at det opfører sig lidt som et kant-led med lysindfald i siderne af tv. Er det noget der er blevet rettet SW opdatering?
Hvordan er stabiliten pt med nyeste SW

Jeg vil være taknemmelig for lidt feedback ang. dette tv

Pt. Har jeg et samsung 55js8005 på prøve. Det er et rigtig godt tv, uden problemer med dse, desværre findes det kun i 55" og jeg vil egentlig helst ha et 65" da jeg sidder 4,5 m fra skærmen.
Min egen model er blevet værre af seneste opdatering, hvor det ellers havde været fornuftigt det meste af tiden. Banding vil du nok kunne risikere på alle LCD uanset model, men DSE har jeg ikke set på nogen af de X85 jeg har set.

Det her med de lyse sider er ikke fikset og regn ikke med at det bliver det.
Torben Rasmussen skrev:Min egen model er blevet værre af seneste opdatering, hvor det ellers havde været fornuftigt det meste af tiden. Banding vil du nok kunne risikere på alle LCD uanset model, men DSE har jeg ikke set på nogen af de X85 jeg har set.

Det her med de lyse sider er ikke fikset og regn ikke med at det bliver det.
Tak for din tilbagemelding Torben. Umiddelbart lyder det ik godt hvis Sony ikke fikser det med de lyse sider. Ved du om det er et generelt problem på x85 og er det kun periodisk de lysere sider opstår
Hmm mit har kørt helt problem frit med de sidste to opdateringer. Ingen problemer af nogen art. Det er da underligt at der er så meget forskel på hvordan vores x85 kører. Sony support gør et stort nr ud af at man SKAL nulstille tv'et efter en ny opdatering. Pisse træls, for så skal man til at ligge billede kal ind igen osv !:(
Lodbergs skrev:Prøv at gå i settings - external inputs - BRAVIA sync settings og sæt Auto TV on til off. Jeg er ret sikker på det løser dit problem.
Dette er ikke løsningen på problemet. Mit tændte igen i nat.
Torben Rasmussen skrev:
Lodbergs skrev:Prøv at gå i settings - external inputs - BRAVIA sync settings og sæt Auto TV on til off. Jeg er ret sikker på det løser dit problem.
Dette er ikke løsningen på problemet. Mit tændte igen i nat.
Øv!
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 102