Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er nok ikke mere end godt 0.1 W at hente, hvis vi skal sammenligne med hvad andre TV uden WOL bruger, så det bliver netop omkring 2 kr årligt.
Af BlissY
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan det kan være, at mit 55" bruger 230 Watt ved normalt tv kiggeri? Kan se testen siger ca. 80 watt, hvad bruger jeres?

Bruger iøvrigt nogen settings jeg har fundet på AVSForums.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Og der er ikke noget galt med din effektmåler? Hvilken model måler du med?
2 små ting. Angående UE46F8005

1. Hver eneste gang man tænder tvet og har webcammet nede, siger den at kameraet er deaktiveret. kan man ikke slippe for at trykke ok til den pop up boks hver eneste gang?

2. Jeg har hørt at man kan spille angry birds på nogle tidligere modeller af Samsungs tv. Er det kun mig der ikke kan finde spillet på dette tv? Kan kun finde nogle videoer. gerne guide mig hvis det er muligt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Visse elmålere kan ikke håndtere switchmode strømforsyninger (TV, computere mv). Vi bruger selv den fra energiselskaberne (sparOmeter), som godt kan håndtere disse typer.

Det lyder lidt vildt, at du kan måle så meget ved siden af vores opgivelser.
Af BlissY
Jeg må se om jeg kan få fat i et sparOmeter.

Har godt nok målt på min computer før, med ganske fornuftige resultater.
Af RenisseD
Ja, jeg undrede mig også lidt over, at der på Samsung's side står, at nyeste firmware hedder: 1106, når den nye jeg hentede for et par dage siden hed 1104!!

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man skifter mellem undersiderne på tekst-tv?? Jeg har haft Philips skærme i mange år og der har det altid været såre simpelt at skifte mellem undersiderne, men jeg må indrømme at jeg er løbet tør for muligheder på Samsung'en... Der står INTET om tekst-tv på deres e-manual.

Edit: Så fandt jeg endelig ud af det.... :)
Hvad har folk af erfaringer og anbefalinger ift. vægophæng af skærmen i 46"? (nogen steder står fx. vesa 200*200 og andre 400*400 :o )
og er der nogen der kan fortælle mig hvor lange de medfølgende afstandsstykker er? Det virker jo i hvert fald som meget bevidst fra samsung at netop denne skærm ikke må være alt for tæt på væggen, måske et varmeissue?
Ekmani skrev:
Hvad har folk af erfaringer og anbefalinger ift. vægophæng af skærmen i 46"? (nogen steder står fx. vesa 200*200 og andre 400*400 )
og er der nogen der kan fortælle mig hvor lange de medfølgende afstandsstykker er? Det virker jo i hvert fald som meget bevidst fra samsung at netop denne skærm ikke må være alt for tæt på væggen, måske et varmeissue?
Lige for at gøre det klart - F8005 har bestemt ikke noget varmeissue,
men kan monteres lige så tæt ind til væggen, som tykkelsen af ledningerne tillader,
hvilket vil sige i en afstand af ca. 8 mm fra væggen :)
Afstandsstykkerne er der kun for at udligne tykkelsen af skærmen foroven og forneden,
således at skærmen kan monteres plant med væggen :)
Hvis du har fået skærmen hængt op, er du nok også kommet dig over antagelsen om et varmeissue O_O
Det wireophæng du henviser til, vil få tv'et til at hænge med en afstand til væggen på ca. 1.5 cm og jeg ska ikke kunne sige hvorvidt det passer til dit tv - har jeg ingen erfaring med !

Vil foreslå dig dette vægbeslag, hvis du ønsker at tv'et skal hænge så tæt på væggen som muligt - ca. 8 mm :) Beslaget er købt og afprøvet med succes af andre Flatpanels læsere på det pågældende tv :)

http://www.av-cables.dk/vaegbeslag-37-t ... 40-63.html
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12