trykkertor skrev:Lyder for mig til at du har set et tv der er brugt mindre end 30 timer.
For Linebleed bliver markant bedre efter 60+ timers brug.
Jeg har lige checket: TV'et er iflg. faktura to måneder gammelt og har kørt i udstillingen ca. 8 timer dagligt, 5 til 6 dage om ugen. Line bleed virker ikke specielt generende ved alm. brug - men der er selvfølgelig situtationer, hvor man lægger mærke til det, hvis man ved, hvad man skal kigge efter.
trykkertor skrev:Retention er også meldt om at blive mindre fremtredende efter en brugsperiode.
Set i lyset af, hvordan TV'et er blevet brugt (udstilling, dynamisk indstilling med PS3-spil som primær kilde) er det egentligt forståeligt, at der er spor (der virker som burn-in) efter statiske elementer på skærmen.
trykkertor skrev:Ellers tror jeg ikke du har set forkert på 24p.
For det har jeg selv konstateret. 24p er ikke flydende hos mig.
Jeg dobbeltcheckede 24p-afspilning igen (kilde og TV) - og jeg er stadig ikke helt overbevist om, at det fungerer optimalt - men for at komme nærmere svaret på, om det fungerer helt korrekt, vil jeg være nødt til at teste apparatet i længere tid og under forhold, som egner sig bedre til test (testudstyr, omgivelser, lys, ro(!)). Men på den anden side set: Hvis man kan være i tvivl, vil de fleste nok acceptere 24p-implementeringen på dette apparat.