05 nov 2009, 12:47
Konstruktiv kritik er skam altid velkommen, men synes du da, at det oprindelige indlæg var kontruktivt? Man kunne have taget en anden indgangsvinkel og blot informeret om, at der muligvis var en fejl i anmeldelsen - i stedet for at kalde den utroværdig. Kritikken er jo heller ikke vag, hvis der nu ER scanning backlight i TV'et, så skal det naturligvis rettes i anmeldelsen. Det ændrer jo bare ikke noget ved konklusionen, da det ikke er specifikationerne der måles på, men hvordan billedet reelt ser ud.
Det var ikke ment i en mere nedladende tone (og bestemt ikke ophidset!), end spørgers egen tone. "Leader by example" går til en hvis grænse - den konstruktive kritik er velkommen, men når man sænker sig til et niveau, hvor der sigtes på manden (jf. sidste linie i indlægget fra Ons 04. nov 2009, 21:00) så mener jeg egentlig ikke, at mit eget svar var specielt næsvist. Jeg var oprigtigt interesseret i hvor alle de vrede smileys kom fra, hvilket jo sagtens kunne skyldes at hlh selv havde et 9704 han var glad for.
Det var ikke ment i en mere nedladende tone (og bestemt ikke ophidset!), end spørgers egen tone. "Leader by example" går til en hvis grænse - den konstruktive kritik er velkommen, men når man sænker sig til et niveau, hvor der sigtes på manden (jf. sidste linie i indlægget fra Ons 04. nov 2009, 21:00) så mener jeg egentlig ikke, at mit eget svar var specielt næsvist. Jeg var oprigtigt interesseret i hvor alle de vrede smileys kom fra, hvilket jo sagtens kunne skyldes at hlh selv havde et 9704 han var glad for.