Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har aldrig oplevet det med mit. Jeg har oplevet det tændte igen med det samme det blev slukket, men regner egentligt med det var Remote der var hyper sensitiv en overgang. Jeg kører også over soundbar. Det blev købt i sommer da det første gang var på tilbud, kalibreret og har været opdateret med alle opdateringer siden. Der er aldrig nulstillet, og fjernstart har aldrig været slået til.
Det sidste 3 måneder har strømmen vel være pillet fra det 3 gange. 2 gange pga el arbejder, og en gang hvor en af ungerne mente de skulle lade en iPad.
Spørgsmål angående app'en TV Sideview:
En række af kanalerne i Programme Guide kan ikke findes. Der står "Press here to assign A Channel", fx ved TV3 sport 2, Eurosport Danmark, TV2 Sport. Men når man trykker, så er det umuligt at finde de kanaler.
Er der nogen der har oplevet det samme, og hvad har I så gjort?
Jeplar skrev:Jeg tog strømsikket ud og i igen, og nu virker det hurtigt igen..

Jeg har dog et andet problem. Jeg har rimeligt tydelig vertikal banding når jeg ser fodbold. Er der noget jeg kan gøre ved det? Er der et fix? Eller er det bare noget jeg må leve med?
Du kan ikke gøre noget andet end at sende det tilbage til butikken.
Er det utopi at håbe at når nu Sony har udsat optagelse til slutningen af februar, at den del kommer samtidig med Android 6.0? Det er det eneste der giver mening hos mig. Det kan ikke tage 6 måneder at lave en optage funktion. Der må være noget som gøres anderledes i 6.0 som gør at de bare venter på den, og ikke gider udvikle til to versioner.
Jeplar skrev:Spørgsmål angående app'en TV Sideview:
En række af kanalerne i Programme Guide kan ikke findes. Der står "Press here to assign A Channel", fx ved TV3 sport 2, Eurosport Danmark, TV2 Sport. Men når man trykker, så er det umuligt at finde de kanaler.
Er der nogen der har oplevet det samme, og hvad har I så gjort?
Jeg har ikke fundet en metode til at få de manglende kanaler i guiden i Sideview. Der er også knas med BBC kanalerne, som den heller ikke kan finde.
Jeg skal igang med at hænge mit fjernsyn op med et Vogels Thin 305 beslag, men har lige et hurtigt spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med.
Ifølge manualen skal beslagene bagpå fjernsynet monteres 5 cm fra toppen, men det kræver at jeg forlænger beslagene med 12 cm ift. billedet og så vil den øverste skrue være 25 cm fra toppen. Det virker for mig lidt tosset, hvorfor jeg har monteret beslagene som på dette. Er det helt dumt eller hvordan?

Billede
Nogen hvor det er lykkedes at installere nyeste firmware 3.169?

Sony skriver at den skulle kunne hentes direkte fra tv'et, men når jeg søger skriver den at jeg allerede har nyeste version (3.155): http://www.sony.dk/support/da/content/c ... D-65X8505C

Jeg har så downloadet version 3.169 og lagt på USB, men når jeg sætter den i tv'et, fortæller den at tv'et allerede er opdateret :s
Michael Norlin skrev:Er det mon muligt at finde ud af, om hardware bag Android bliver ændret i 2016 modellerne i forhold til 2015? Altså så der kommer lidt mere fart og feltet og stabilitet i det hele taget? Eller om man skal gå ud fra, at problemerne fortsætter med 2016 modellerne også.
Rygtet siger en hurtigere chip. Den såkaldte Mediatak MT5596. Se evt. en af de nederste kommentarer i artiklen her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1452865857
Tak. Håber virkeligt på, at Sony får styr på platformen. Tvivler på, at der er mange der gider et TV som er lige så ustabilt som de første Android telefoner var det. Sådan oplever jeg i hvert fald 2015 modellerne. Manglende features og spontan tænd og sluk? Det er bare ikke i orden.
thg skrev:Nogen hvor det er lykkedes at installere nyeste firmware 3.169?

Sony skriver at den skulle kunne hentes direkte fra tv'et, men når jeg søger skriver den at jeg allerede har nyeste version (3.155): http://www.sony.dk/support/da/content/c ... D-65X8505C

Jeg har så downloadet version 3.169 og lagt på USB, men når jeg sætter den i tv'et, fortæller den at tv'et allerede er opdateret :s
Ja - over USB, i slutningen af december. Version iflg. tv er 3169 O_O
Michael Norlin skrev:Tak. Håber virkeligt på, at Sony får styr på platformen. Tvivler på, at der er mange der gider et TV som er lige så ustabilt som de første Android telefoner var det. Sådan oplever jeg i hvert fald 2015 modellerne. Manglende features og spontan tænd og sluk? Det er bare ikke i orden.
Den spontane tænd er den jeg er mest irriteret over (mit slukker ikke spontant), ellers fungerer 3169 faktisk ok til mit behov.

Hertil vil jeg tilføje at mine erfaringer med W80xa og b-serien var lige så plaget af fejl, og skulle jeg vælge ville jeg hellere have en tilnærmelsesvis standardiseret tv platform, end den Sony (og de andre producenter) har præsteret de sidste par år.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 102