Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pkmadsen
27000 for 65 tommer er godt nok fristende. Men mit F8005 er kun 2 år. Hvad kan man mon være bekendt at forlange for det hvis man vil sælge til noget familie. 5000?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det kommer nok an på størrelsen. Spørg dig selv hvad DU (helt ærligt) ville give for en brugt 2 år gammel fladskærm. For mit vedkommende er svaret "Ikke meget"... Men den diskussion hører nok til i en anden tråd.
Af Simon R.
absalon skrev:Jeg oplever ikke ABL som værende et problem på mit 55B6, og da slet ikke ved skift af undertekster alene. Som Rasmus allerede har været inde på, så er det nok fordi, at samtlige dynamiske settings er slået til for at fremstå ekstra iøjnefaldende i butikken.
Hejsa. Jeg har lige været i Power og fået lov at tage kontrollen over tv'et, og afspille mit eget materiale fra USB, og det overbeviste mig :) Så ingen ABL problemer, heller ikke med undertekster. Fik nok ikke testet de mest ekstreme situationer mht. materiale (helt sort, til meget hvidt eller omvendt), men fik en rimelig fornemmelse for hvordan "almindelige" film vil opføre sig. Så nu er tv'et bestilt :)
Af Torben S, Nielsen
JesperAndersen skrev:- Så har jeg lige bestilt LG 65 OLED til Kr. 26.999 hos power :)

......Til sådan en pris blev fristelsen simpelthen for stor til ikke at købe ;) .......

Afventer ordrerbekræftelse og lev. dato, men der stod lager dato 25/7, hvilket forhåbentlig burde betyde lev. d. 26 (?)
Fuldstændig enig!
Fristelsen blev for stor, og jeg har nu også bestilt en LG 65 OLED til 26.999 hos Power.dk.
Fik at vide at leveringen vil ske 2-7 dage efter modellen kommer på lager ca. 25/7.
Så jeg tager lige personligt et kvantespring fra et Samsung LE46A796R2WXXE til 2016 OLED model :p
Af Oliver400
Det er helt sikkert nogle gode tilbud, men jeg spekulerer stadig (som andre) om ikke TV'erne har været prissat helt i vejret fra starten, når både EL.G og POWER kan komme med sådanne tilbud allerede nu. Henholdvis 10k og 15k er jo voldsomt imo og når man yderlig kan få 10% hos Power, så er det jo nærmste absurd.

Jeg har egentlig lyst til at slå til selv, men omvendt, så tænker jeg om ikke der er en pointe i at vente nogle måneder.
Af Simon R.
Oliver400 skrev:Det er helt sikkert nogle gode tilbud, men jeg spekulerer stadig (som andre) om ikke TV'erne har været prissat helt i vejret fra starten, når både EL.G og POWER kan komme med sådanne tilbud allerede nu. Henholdvis 10k og 15k er jo voldsomt imo og når man yderlig kan få 10% hos Power, så er det jo nærmste absurd.

Jeg har egentlig lyst til at slå til selv, men omvendt, så tænker jeg om ikke der er en pointe i at vente nogle måneder.
Det er lidt svært at sige. Men i UK koster 55" stadig ca. 2.500 pund de billigste steder, og 3.300 Euro i Tyskland... Så lige nu er det klart det billigste man kan få i Europa. Vil vise sig, om det er et generelt prisfald, der også slår igennem i de andre lande. DK plejer bare ikke ligefrem at være det land, med de laveste OLED priser, så det er lidt underligt pt... :)
Af DKMIK
Oliver400 skrev:Det er helt sikkert nogle gode tilbud, men jeg spekulerer stadig (som andre) om ikke TV'erne har været prissat helt i vejret fra starten, når både EL.G og POWER kan komme med sådanne tilbud allerede nu. Henholdvis 10k og 15k er jo voldsomt imo og når man yderlig kan få 10% hos Power, så er det jo nærmste absurd.

Er der overhoved nogen der har kunne købe til den dyre pris, måske var det en prøveklud fra LG, og nu her hvor de kommer på lager i Danmark, har LG vudereret at prisen skulle være laver for at få en bid af kagen i Danmark.
Af Niklaz
JesperAndersen skrev:Grandahl; 65B6
Det er sørme en god pris! Jeg håber at 65" C6 eller E6 snart kommer ned i det leje! De koster jo stadig >50k... :/
Af Oliver400
Simon R. skrev:Det er lidt svært at sige. Men i UK koster 55" stadig ca. 2.500 pund de billigste steder, og 3.300 Euro i Tyskland... Så lige nu er det klart det billigste man kan få i Europa. Vil vise sig, om det er et generelt prisfald, der også slår igennem i de andre lande. DK plejer bare ikke ligefrem at være det land, med de laveste OLED priser, så det er lidt underligt pt... :)
Er TV'et ikke også lige kommet på markedet i både UK og Tyskland? Jeg tænker, at det måske også er prissat for højt her og inden længe vil det falde. Jeg synes det er helt vildt, at der allerede kan laves sådan nogle tilbud i DK.
DKMIK skrev:Er der overhoved nogen der har kunne købe til den dyre pris, måske var det en prøveklud fra LG, og nu her hvor de kommer på lager i Danmark, har LG vudereret at prisen skulle være laver for at få en bid af kagen i Danmark.
Det ved jeg ikke, men det bliver interessant at følge prisen. Jeg kommer nok til at vente og se tiden an. Så må jeg se om jeg kommer til at ærge mig over jeg ikke slog til nu for det kan jo, som du nævner være en 'one of kind' prøveklud.
Af Spoxy
Rasmus Larsen skrev:
Spoxy skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det skulle alle deres 2016-modeller gøre. E6 gør.
Men i din beskrivelse af LG's 2016 modeller skriver du, at det ikke fremgår om B6 gør det.
VI har ikke fået det endelig bekræftet af LG, så vi tør ikke skrive det med sikkerhed endnu (for B6 og C6) i oversigten. Meldingen på CES-messen i januar var, at VP9-Profile2 skulle være indbygget i 2016 OLED, men grunden til at vi stadig ikke føler os 100% sikre er, at det kun var E6 og G6 der blev vist frem på CES.
Har du mulighed for at forhøre dig hos LG?
Af Simon R.
Oliver400 skrev:
Simon R. skrev:Det er lidt svært at sige. Men i UK koster 55" stadig ca. 2.500 pund de billigste steder, og 3.300 Euro i Tyskland... Så lige nu er det klart det billigste man kan få i Europa. Vil vise sig, om det er et generelt prisfald, der også slår igennem i de andre lande. DK plejer bare ikke ligefrem at være det land, med de laveste OLED priser, så det er lidt underligt pt... :)
Er TV'et ikke også lige kommet på markedet i både UK og Tyskland?
Det har i hvert fald kunnet købes i England siden slutningen af maj.
Af espo
Bestilt hos Power, den lokale Elgiganten kunne/ville ikke matche prisen, kunne gå med til næste uges tilbudspris. Så må vente lidt, havde ellers lige håbet på nyt legetøj i aften.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 203