06 dec 2022, 09:04
Det måtte jo komme når de andre gør det. Det er godt nok ved at blive dyrt at købe konsolspil.
DLJ skrev: ↑05 jan 2023, 12:31 HejJeg ville slappe helt af og læne mig tilbage i sofaen uden at besidde den mindste rest af FOMO i den forbindelse. Det ville jeg af følgende grunde:
Efter at have fået en Xbox Series X i julegave af fruen, er jeg blevet ramt af en gedigen omgang FOMO da jeg konstaterede at vores LG C9 kun tillader enten 120Hz + HDR eller 60Hz + Dolby Vision.
Givet at et nyt fjernsyn ikke lige er øverst på listen hvad ville i så vælge af de to muligheder.
På forhånd tak for jeres input, de kan forhåbentlig hjælpe mig med at få ro i sindet til at vælge mellem de to muligheder som jeg allerede har skifter 388 gangen siden jeg sætte XSX'en til![]()
Naiera skrev: ↑25 jan 2023, 13:44 Fox News har set sig sure på WOKEbox fordi den gerne vil spare lidt strøm.LOL
Rasmus Larsen skrev: ↑26 jan 2023, 07:15 Redfall nærmer sig. Så vidt jeg kan forstå afholder Microsoft en særskilt præsentation for Starfield senere.Ja, det lyder rigtig, for Starfield var slet ikke med i går, men det var Redfall der også fik en længere gameplay-video:
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.