Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror nu stadig ikke på, at E'eren når derned. Det ville være fedt, hvis blot B'eren kunne holde en pris omkring de 30 on/off hen over året, da det kunne danne præcedens for priserne næste år. Jeg synes ikke at en pris mellem 20.000 og 30.000 er unfair for en 65" OLED model.

Er der nogen der har lyst til at betale ågerpris for et brugt X85, så skal jeg gerne agere prøveklud for B6'eren :)
Af Martin Sjøstrand
Torben Rasmussen skrev:Jeg tror nu stadig ikke på, at E'eren når derned. Det ville være fedt, hvis blot B'eren kunne holde en pris omkring de 30 on/off hen over året, da det kunne danne præcedens for priserne næste år. Jeg synes ikke at en pris mellem 20.000 og 30.000 er unfair for en 65" OLED model.
Nej måske nok ikke. Men hvordan vil de næsten sælge E6 så? For som jeg har forstået det, så er der ikke forskel i billedkvaliteten på B6 og E6, men kun i muligheden for at vise 3D, og så bedre lyd? Jeg tænker bedre lyd er relativt ligegyldigt, da de fleste folk der køber et tv i den klasse, har ekstern lyd tilsluttet. Så kan man vel ikke sælge tv 15.000 dyrere, fordi det har 3D?

Eller er der noget jeg har misforstået?
Af Spoxy
Mon ikke det er Loewes annoncerede indtog på OLED markedet, som allerede nu presser priserne.
Mon ikke Loewes 65" kommer på markedet til omkring 60.000.
Så bliver det svært for LG at forlange 70.000 for deres topmodel.
Så måske er 30.000 for B-modellen faktisk den nye pris.
Af Simon R.
Spoxy skrev:Mon ikke det er Loewes annoncerede indtog på OLED markedet, som allerede nu presser priserne.
Mon ikke Loewes 65" kommer på markedet til omkring 60.000.
Så bliver det svært for LG at forlange 70.000 for deres topmodel.
Så måske er 30.000 for B-modellen faktisk den nye pris.
Nej. Du kan pt ikke købe andet end LG. Tror nu bare det er for at få mere gang i markedet. Og så er det her jo også et særligt tilbud (B6 55" til 20k), tvivler på prisen bliver liggende der. Tror kun det bliver på tilbud vi får det at se til den pris resten af året...
Af KBW
Martin Sjøstrand skrev: Nej måske nok ikke. Men hvordan vil de næsten sælge E6 så? For som jeg har forstået det, så er der ikke forskel i billedkvaliteten på B6 og E6, men kun i muligheden for at vise 3D, og så bedre lyd? Jeg tænker bedre lyd er relativt ligegyldigt, da de fleste folk der køber et tv i den klasse, har ekstern lyd tilsluttet. Så kan man vel ikke sælge tv 15.000 dyrere, fordi det har 3D?

Eller er der noget jeg har misforstået?
Har læst flere steder at der er andre forskelle også i billedkvalitet, men ingen har været specifikke. Her fra Avforums test af E6:

"If you want to save some money then the cheaper C6 and B6 are available, they both come in 55- and 65-inch screen sizes and can be picked up for around £500 less. The image processing isn't quite as good as the E6 and they don't have the built-in sound but they are still excellent OLED TVs"
Af DKMIK
Jozi skrev:Har lige set at Power allerede kører priserne online nu - så man kan bestille med det samme..

https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... /p-259938/

https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... g%20oled55
Det ser ikke ud til at det er nogen form for tilbud eller udsalg, måske det bare er prisen nu, tænk hvis man fik en mandags model, og den ikke kan byttes fordi den var på tilbud 10000 under.
Af bleze
Rabatkode TV10 giver yderligere 10% rabat. Synes ikke man kan set det når man tilføjer koden?
Af Spoxy
Torben Rasmussen skrev:Det skulle alle deres 2016-modeller gøre. E6 gør.
Men i din beskrivelse af LG's 2016 modeller skriver du, at det ikke fremgår om B6 gør det.
Af Turbo
De 2 link Jozi har lagt ind står der hvis man kikker på dem, 65" har energi klasse A og 55" har energi klasse B, haha ;)
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 203