Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Rasmus Larsen skrev: 10 dec 2024, 10:23 Jeg tror ikke, at der er hjælp og hente hos kundeservice. Deres svar giver ikke mening.

At PR-afdelingen er gået i flyverskjul tager jeg som et udtryk for, at de godt ved, at der er store problemer.
Ja det er som om at deres kundeservice på ingen måde aner noget om hvad de skriver.
Man kan kun håbe på at der snart vil ske noget så det kan komme i orden, men jeg er nok for optimistisk.
Brugeravatar
Af KMC
Undrede mig også over, at man ikke kunne se om filmene var i 4K el. ej indtil jeg så denne tråd. Kan bekræfte at jeg heller ikke har 4K på 3gen. AppleTV og at det virker fint med 4K på mit LGC9, har også CX og C1 (men der har jeg ikke tjekket det på endnu).
Lod mig kun lokke tilbage pga. 4K og Premium til halv pris... :(
KC
Af JornH
Jeg har en More TV boks, (Noget det samme som Min Nokia vedr Apps, men nu en par måneder siden NRK 2 og 3 forsvandt efter et el udfald, har ikke haft den tændt siden, Nokia boksen bruger jeg mest hvis jeg skal teste noget der evt. skrives om her, men kun for at sige jeg bruger kun Apps på TVet… nu skriver Karsten også han kan se det på TVet, så hvorfor forsøg at tænde og se det på en Medie boks forstår jeg ikke…
Brugeravatar
Af Radiomanden
App's på TV er der ikke fremtid i, de forældes hurtigt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Radiomanden skrev: 10 dec 2024, 12:30 App's på TV er der ikke fremtid i, de forældes hurtigt.
Ja det gør de nemlig, og vi har dokumenteret en lang række sager frem til midt-2022 (der kommer nok en opdatering snart igen) i denne artikel: Usmart TV: Forsvindende apps og flygtige platforme

Dertil kommer, at Smart TV sidenhen er blevet digitale reklameskilte, og der er ingen tegn på, at den tendens vendes.
Af lkodk
JornH skrev: 10 dec 2024, 12:19 Jeg har en More TV boks, (Noget det samme som Min Nokia vedr Apps, men nu en par måneder siden NRK 2 og 3 forsvandt efter et el udfald, har ikke haft den tændt siden, Nokia boksen bruger jeg mest hvis jeg skal teste noget der evt. skrives om her, men kun for at sige jeg bruger kun Apps på TVet… nu skriver Karsten også han kan se det på TVet, så hvorfor forsøg at tænde og se det på en Medie boks forstår jeg ikke…
For mit vedkommende kommer mit tv ikke på nettet pga af de enorme mængder data som LG høster om mit tv kiggeri når det er på nettet.

Dernæst (synes jeg) fungerer apps på ATV generelt bedre end på TV, og helt specifikt kan jeg f.eks. styre udseende og størrelse på undertekster på tværs af streaming apps.
Og specielt i SkyShowtimes tilfælde, ved den test jeg lavede i weekenden, så er undertekster i deres app på TV kæmpestore. De fylder en god del af billedet og "gemmer" en god del af handlingen på skærmen ;)

Og der er ikke noget med at "forsøge at tænde en tv boks". Du trykker på tænd/sluk knappen på ATV og så tænder den TV og lydanlæg, som så styres via ATV fjernbetjening.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja desværre er reklamer nødvendige for kommercielt TV, men de er bestemt ikke nødvendige for andre, de kan fint undværes, så at TVer også fyldes med det er helt bestemt et No Go. det gør dem ubrugelige på det punkt, så Offline med dem og en Smartbox på i stedet for. Det er en Win Win situation.
Brugeravatar
Af Naiera
Rasmus Larsen skrev: 10 dec 2024, 12:59 Dertil kommer, at Smart TV sidenhen er blevet digitale reklameskilte, og der er ingen tegn på, at den tendens vendes.
Og lettere uhyggelige overvågningsapparater.
Af henrik.yde
Radiomanden skrev: 10 dec 2024, 12:30 App's på TV er der ikke fremtid i, de forældes hurtigt.
Ikke hvis der er tale om Android/Google TV. De bliver da jævnligt opdateret.
Brugeravatar
Af Radiomanden
De fleste TVer har andre OS som jo ikke opdateres, TVer med Android er i mindretal.
Af henrik.yde
Det er heller ikke korrekt, både LG og Samsung opdaterer deres TV, og Samsung endda i 7 år.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1724667656
Andelen af Android/Google TV vokser og vokser, og vil sikkert snart være den mest brugte platform. Så at påstå at Android TV er i mindretal er noget vrøvl.
https://thedesk.net/2024/09/android-tv- ... l-devices/
Af JornH
Det hjælper ikke os med ældre Samsung TVs… men når de virker OK er det vel ikke nødvendigt at opdatere dem…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Uden opdatering bliver de hurtigt usmarte. Derfor er Android godt, det opdateres. Der var en App opdatering i dag.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 47