Log ind med sociale netværk
16 apr 2007, 11:06
Jeg fik mit 37 3030D i onsdags præcis en uge efter jeg havde bestilt det fra digitalo.de og det var endda med påsken imellem
Og er enormt glad for det. Er meget enig i alt det skrevne også i at det sorte kunne være mere sort, men det er langtfra graverende og har ikke justeret en dyt endnu. Alm tv er rigtigt godt på den digitale tuner, dvd ligeledes og mine xbox 360 spil ser suveræne ud på den, ja selv lyden er en del bedre end hvad jeg havde regnet med 8)
Og så har den iøvrigt et absurd lækkert design IRL - den står pænere frem end på billeder.
Men hvad med lidt indstillinger fra folket - eftersom jeg selv skal til at pille lidt ved den nu - hvad kører I med??
Og så har den iøvrigt et absurd lækkert design IRL - den står pænere frem end på billeder.
Men hvad med lidt indstillinger fra folket - eftersom jeg selv skal til at pille lidt ved den nu - hvad kører I med??
16 apr 2007, 12:39
TYBO skrev:LungBrush: Jeg regner med at få min 37c3030d i aften.Kan det beslag drejes? skal nemlige også have et til mit 32c3030D
Så kan vi lige snakke sammen om fifs til indstillinger.
Regner med at købe vægbeslag til 249 i harald nyborg.
Det ser ganske fornuftigt ud til prisen.
16 apr 2007, 13:04
Jeg har en ven som har et fedt drejebeslag fra Hifiklubben til salg. 1000kr nypris er 1500 ... du kan bare sige til...
JelleW skrev:Hej Jelle.TYBO skrev:LungBrush: Jeg regner med at få min 37c3030d i aften.Kan det beslag drejes? skal nemlige også have et til mit 32c3030D
Så kan vi lige snakke sammen om fifs til indstillinger.
Regner med at købe vægbeslag til 249 i harald nyborg.
Det ser ganske fornuftigt ud til prisen.
Jeg har en ven som har et fedt drejebeslag fra Hifiklubben til salg. 1000kr nypris er 1500 ... du kan bare sige til...
16 apr 2007, 14:03
Jellew: Ser ud til at det kan tiltes et par grader...men ikke fra side til side.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp ... 10&n=30100
Jeg har dog ikke haft den i hånden men skal da lige ud og se på den.
Kief: Den 37c3030d skal være inde i soveværelset så der er ikke behov for at kører den fra side til side.
Så med mindre han vil sælger den til 250kr så står jeg lige over
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp ... 10&n=30100
Jeg har dog ikke haft den i hånden men skal da lige ud og se på den.
Kief: Den 37c3030d skal være inde i soveværelset så der er ikke behov for at kører den fra side til side.
Så med mindre han vil sælger den til 250kr så står jeg lige over
16 apr 2007, 14:52
Det vil jeg da lige tænke over, det er fordi jeg kommer til at sidde lidt skævt i forhold til tv'et, så for at få den bedste vinkel skal det lige drejes lidt.
Hej Jelle.Hej Kief
Det vil jeg da lige tænke over, det er fordi jeg kommer til at sidde lidt skævt i forhold til tv'et, så for at få den bedste vinkel skal det lige drejes lidt.
16 apr 2007, 18:46
JelleW skrev:Tjah har tidligere haft det beslag men skiftede det til et andet SMS beslag fra Hifi Klubben da jeg ikke længere havde brug for at kunne dreje. Men kan kun anbefale det beslag... Tv'et kan komme ½ meter ud fra væggen og så er der fri bevægelighed, jeg vil mene det er en god idé hvis du sidder skævt, da mange fladskærme mangler evne til at gengive farver ordenligt ved skæve vinkler...Hej Jelle.Hej Kief
17 apr 2007, 07:51
Nu har jeg fået pakket mit 32C3030D ud af kassen, og damn det er et lækkert design, dejlig enkel og stilrent.
Fik banket et antenne kabel i og et digital signal ind på den og wow et billede, det er så dejligt skarpt, dog vil jeg give folk ret i at der er en let støj på billedet, men slet ikke noget der har noget at sige.
Men jeg fik da lige et spark i hovedet, da jeg sat min Bose 3-2-1 DVD-system til, den opscaler ikke billedet, og det ses tydeligt, så nu må jeg nok og finden et andet DVD system. (LORT)
/JelleW
Fik banket et antenne kabel i og et digital signal ind på den og wow et billede, det er så dejligt skarpt, dog vil jeg give folk ret i at der er en let støj på billedet, men slet ikke noget der har noget at sige.
Men jeg fik da lige et spark i hovedet, da jeg sat min Bose 3-2-1 DVD-system til, den opscaler ikke billedet, og det ses tydeligt, så nu må jeg nok og finden et andet DVD system. (LORT)
/JelleW
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto