Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Sæt den på farvetemperaturen "Varm 2" i "Film 1" profilen, så skulle du være kørende.
Af dannyaa
den har sådan lidt lag når man snurrer rundt, kan det fjernes elleR?
Af dannyaa
ja eks hvis jeg spiller bilspil så kommer der sådan en streg på midten som om den ik helt kan følge med
Af Bent odense
dannyaa skrev:ja eks hvis jeg spiller bilspil så kommer der sådan en streg på midten som om den ik helt kan følge med
Under valg af motiv er der en funktion der heder spil, prøv det.
Af Bent odense
dannyaa skrev:er forsøgt samme problem :)

tror jeg ender med en phillips, min bror har denne

http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto- ... Elektronik

som jeg må købe for 4000 , 2 mdr gammel ca, er det ikke et bedre alternativ til selv købe nyt+

selvom det phillips
dannyaa, jeg vil æde min gamle hat på at du opretter en ny tråd på "lige købt et Phillips tv" OSV. O_O
Brugeravatar
Af edinger
Jeg tror, jeg stopper her. Jeg har vist ydet mit bidrag.

Hvis du ikke er tilfreds med W6, så prøv W8, Pana AS600-AS640-AS650 eller Samsung H6400-H6500-H6700.

Og hvis de er for dyre, så spar op og vent lidt længere og få så til gengæld en skærm, som (forhåbentlig) kan imødekomme dine behov.

Og husk så, at ingen skærm er fejlfri -- uanset pris.

Det passer for resten ikke... Pioneers skærme var noget nær fejlfri. Men når folk vil have det hele, men kun betale det kvarte, ja, så er der ikke rigtig noget kundegrundlag, og så må man lukke forretningen.

Fortsat god weekend.