Log ind med sociale netværk

24 feb 2007, 16:09

Jeg har lige bestilt min 37" i mediamarkt flensburg der er 3-5 dages levering.
1999,- euro. ved afhentning

1999,- euro. ved afhentning

26 feb 2007, 13:50

Så skete der endelig noget!   Efter mange uger med "hvis vi får det antal hjem vi har bestilt, får du dit i næsten uge" kom mailen endelig. Jeg modtager et 37" i morgen (hvis ikke fragtmanden vælger at køre galt på vejen).
  Efter mange uger med "hvis vi får det antal hjem vi har bestilt, får du dit i næsten uge" kom mailen endelig. Jeg modtager et 37" i morgen (hvis ikke fragtmanden vælger at køre galt på vejen).
Til info har jeg ordre nr: 1616.
Er der nogen der kan anbefale en kalibrerings DVD/computerprogram til en nybegynder? Hellere end dyr og nem, frem for en god og svær.

Efter mange uger med "hvis vi får det antal hjem vi har bestilt, får du dit i næsten uge" kom mailen endelig. Jeg modtager et 37" i morgen (hvis ikke fragtmanden vælger at køre galt på vejen).
  Efter mange uger med "hvis vi får det antal hjem vi har bestilt, får du dit i næsten uge" kom mailen endelig. Jeg modtager et 37" i morgen (hvis ikke fragtmanden vælger at køre galt på vejen).Til info har jeg ordre nr: 1616.
Er der nogen der kan anbefale en kalibrerings DVD/computerprogram til en nybegynder? Hellere end dyr og nem, frem for en god og svær.
									  03 mar 2007, 08:27

Hej alle.
Mediamarkt Flensburg, jeg er tilfreds.
Jeg fik at vide at der ville gå ca. 5 dage fra bestilling så kom mit 37XD1E og det gjorde det, da jeg så ankom til Varehuset og så 42XD1E måtte jeg købe dette og det er jeg meget glad for. Det er sgu lidt stort i min stue men BIO JA det har vi fået.
Jeg betalte 2299,- euro =17125,-
Jeg er tilfreds med prisen, betjeningen og så fik jeg tanker barskabet op også. 

Niels

Mediamarkt Flensburg, jeg er tilfreds.
Jeg fik at vide at der ville gå ca. 5 dage fra bestilling så kom mit 37XD1E og det gjorde det, da jeg så ankom til Varehuset og så 42XD1E måtte jeg købe dette og det er jeg meget glad for. Det er sgu lidt stort i min stue men BIO JA det har vi fået.
Jeg betalte 2299,- euro =17125,-
Jeg er tilfreds med prisen, betjeningen og så fik jeg tanker barskabet op også.

Niels
									  14 mar 2007, 14:45

Jeg har lige leveret mit XD1E tilbage efter jeg har prøvet at vende mig til det i 10 dages tid. Jeg kommer fra et Philips 9831D og jeg har analog tv signal. Jeg må sige at jeg blev skuffet. Analog delen er simpelthen bare ikke god nok. Det skal dog siges at skærmen viser et flot billede med digital indput. Jeg tror at jeg hoppe på et Sony x2000 istedet. (Trods det grimme design).

14 mar 2007, 18:03

ElGurappo skrev:Jeg har lige leveret mit XD1E tilbage efter jeg har prøvet at vende mig til det i 10 dages tid. Jeg kommer fra et Philips 9831D og jeg har analog tv signal. Jeg må sige at jeg blev skuffet. Analog delen er simpelthen bare ikke god nok. Det skal dog siges at skærmen viser et flot billede med digital indput. Jeg tror at jeg hoppe på et Sony x2000 istedet. (Trods det grimme design).Digitalt signal, hvad hentyder du til her? jeg har digitalt spejl som i kvalitet ligner tdc selector, men det kommer stadig igennem et analogt scart kabel. Men det er ikke det du hentyder til eller?
									  26 mar 2007, 23:39

Hej,
jeg har kigget lidt på de to Sharp modeller i subj. og ud fra specifikationerne kan jeg kun se at der er designet og Tekst-TV hukommelse til forskel.
Er der nogen der kan kaste mere lys over dette, eller er det så enkelt at billedekvaliteten i GE1E er lige så godt som XD1E - bare i et andet design?
Mvh.
teejay

jeg har kigget lidt på de to Sharp modeller i subj. og ud fra specifikationerne kan jeg kun se at der er designet og Tekst-TV hukommelse til forskel.
Er der nogen der kan kaste mere lys over dette, eller er det så enkelt at billedekvaliteten i GE1E er lige så godt som XD1E - bare i et andet design?
Mvh.
teejay
									  27 mar 2007, 07:54

centric skrev: Er der nogen der kan anbefale en kalibrerings DVD/computerprogram til en nybegynder? Hellere end dyr og nem, frem for en god og svær.ISF har lavet en kalibrerings-DVD rettet imod nybegyndere, den er faktisk ret god. Kan købes hos ISF-certificerede forhandlere.
Mvh. Otto

27 mar 2007, 21:13

Jeg slutter mig til teejay, vil også gerne vide om der er nogen der ved hva forskellen er på de 2 fjernsyn.

30 mar 2007, 10:58

Forhandleren ringede for lidt siden og spurgte om der var nogen på adressen til at modtage. Ja, selvfølgelig! 
Glæder mig sq'. Perfekt at jeg nu har ferie for der skal leges.
Har tidligere haft en Samsung 40" M61'er hjemme men den imponerede mig ikke (slet ikke til kr. 16.000,-). Nok bl.a. fordi 40" lige var i overkanten til vores stue.
Jeg vender tilbage når jeg har leget. Er lidt spændt på hvordan den behandler det analoge kabel-tv signal.

Glæder mig sq'. Perfekt at jeg nu har ferie for der skal leges.
Har tidligere haft en Samsung 40" M61'er hjemme men den imponerede mig ikke (slet ikke til kr. 16.000,-). Nok bl.a. fordi 40" lige var i overkanten til vores stue.
Jeg vender tilbage når jeg har leget. Er lidt spændt på hvordan den behandler det analoge kabel-tv signal.
									  01 apr 2007, 07:50

jeg er den glade ejer af en 46Xd1E   17800kr ca. m levering til døren.    er da mega glad for den skærm men har desværre set lidt probs med min.  er 701 nr.  de probs er at jeg kan skimte 2 "mørke" grålige streger gå vandret gennem skærmen.   men kan kun se dem hvis det er en ens farve over det hele,  ellers ser man det ikke.   Venter så på svar fra sharp omkring en rep. eller bytning.     skal jo være perfekt når man køber en vare.  ellers skal man som sælger ikke sælge den.    Men regner da med at alt går vel.   købt i england hos KrishAV og kunderservicen har været helt i top. må være ca 3-4 uger gammel efterhånden,
 17800kr ca. m levering til døren.    er da mega glad for den skærm men har desværre set lidt probs med min.  er 701 nr.  de probs er at jeg kan skimte 2 "mørke" grålige streger gå vandret gennem skærmen.   men kan kun se dem hvis det er en ens farve over det hele,  ellers ser man det ikke.   Venter så på svar fra sharp omkring en rep. eller bytning.     skal jo være perfekt når man køber en vare.  ellers skal man som sælger ikke sælge den.    Men regner da med at alt går vel.   købt i england hos KrishAV og kunderservicen har været helt i top. må være ca 3-4 uger gammel efterhånden,   
men som sagt venter på svar fra selve sharp DK omkring en repair eller bytning eller hvad de nu kan finde på.
kører selv analogt og syntes da ikke det ser grimt ud, men heler ikke super flot ^^
nogle tips og tricks til hvordan man kan lave billedet stærkere under kabel tv - analogt ?? kan en lille "forstærker? klare det og i så fald hvilken ?
har kørt en DVI-HDMI ledning fra pc til tv og kørt noget 1080P film. ser da flot ud men tror jeg taber lidt signal på den 10m ledning desværre. så må vente til et kommende fxkort som har HDMI ud ^^

17800kr ca. m levering til døren.    er da mega glad for den skærm men har desværre set lidt probs med min.  er 701 nr.  de probs er at jeg kan skimte 2 "mørke" grålige streger gå vandret gennem skærmen.   men kan kun se dem hvis det er en ens farve over det hele,  ellers ser man det ikke.   Venter så på svar fra sharp omkring en rep. eller bytning.     skal jo være perfekt når man køber en vare.  ellers skal man som sælger ikke sælge den.    Men regner da med at alt går vel.   købt i england hos KrishAV og kunderservicen har været helt i top. må være ca 3-4 uger gammel efterhånden,
 17800kr ca. m levering til døren.    er da mega glad for den skærm men har desværre set lidt probs med min.  er 701 nr.  de probs er at jeg kan skimte 2 "mørke" grålige streger gå vandret gennem skærmen.   men kan kun se dem hvis det er en ens farve over det hele,  ellers ser man det ikke.   Venter så på svar fra sharp omkring en rep. eller bytning.     skal jo være perfekt når man køber en vare.  ellers skal man som sælger ikke sælge den.    Men regner da med at alt går vel.   købt i england hos KrishAV og kunderservicen har været helt i top. må være ca 3-4 uger gammel efterhånden,   men som sagt venter på svar fra selve sharp DK omkring en repair eller bytning eller hvad de nu kan finde på.
kører selv analogt og syntes da ikke det ser grimt ud, men heler ikke super flot ^^
nogle tips og tricks til hvordan man kan lave billedet stærkere under kabel tv - analogt ?? kan en lille "forstærker? klare det og i så fald hvilken ?
har kørt en DVI-HDMI ledning fra pc til tv og kørt noget 1080P film. ser da flot ud men tror jeg taber lidt signal på den 10m ledning desværre. så må vente til et kommende fxkort som har HDMI ud ^^
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto