Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sune
Fristende tilbud, men skulle priserne på de større LCD modeller ikke falde sidst i januar/ starten af februar?

Så man kunne forestille sig at 37" modellen faldt til under 14k!

Eller er det kun noget jeg har hørt...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Priserne falder jo altid og venter du længe nok bliver det nok gratis. Det her er ikke et tilbud til dem der vil have et nyt TV til august - det er til dem der vil have et nyt TV nu.

Hvorfor skulle prisen falde i lige netop februar?
Brugeravatar
Af Cagra
yakken skrev: Hvorfor skulle prisen falde i lige netop februar?
Mon ikke det skulle være pga. alle de nye modeller som er blevet fremvist på CES i Las Vegas i sidste uge ?
Det kunne jeg forestille mig kunne få forhandlere til at skure lidt ned på priserne, for at lokke folk til at købe nu, i stedet for at vente til de præsenterede produkter kommer i handlen
Af Jørn Jerow
hej, det var lige efter nytår jeg så 37" Sharp'en.

Jeg har kun fået en ordrebekræftelse fra Geco, jeg er spændt på at få besked i morgen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der sker ikke nogen prisreguleringer her i denne tid. Der bliver introduceret nye modeller hele tiden, og så falder de gamle, mens de nye typisk introduceres til lavere vejledende priser, end dengang de tidligere modeller kom frem.

Prisen falder løbende, forvent ikke, at CES har nogen effekt på prisen. Det der er den primære faktor for prisfald på LCD skærme, er produktionsfaciliteterne, og ingen af de virkelig store fabrikker står til at åbne virkelig op for masseproduktionen her i første kvartal af 2007.
Af NeverKnow
Til flemse: Jeg kan da fortælle at Licotronic har fulgt med og også har sænket priset med 1000kr.

Så det skal du ikke være ked af. Regner med at få mit derfra i morgen :)
Af Edna
Jeg kikkede også på Licotronic.com

Men det virker da ikke just genemskueligt - Øverst på siden for 37" modellen skriver de at de yder 1000 kr i rabat og nederst skriver de at de hæver prisen til 15.675 fra den 20 Januar. Det giver da ingen mening!

Ikke at jeg ellers har noget kendskab til den forhandler. Til deres fordel tæller at de lover levering i Uge3

- Jeg venter stadig på besked om hvornår Geco kan levere...
Af lasjen4
Jeg kan sku ikke se hvori problemet ligger. Den eneste grund til at mand ikke skulle være flatpanels taknemmelige er hvis man kommer fra en butik som er ude på at sælge sine egne produkter. Forumets ånd ligger vel i at hjælpe og give råd til andre, for at få den bedste mulige service. At der så er kommet et tilbud på en skærm som i øvrigt er blevet testet og givet en objektiv vurdering af på flatpanels er da ikke ens betydende med at man skal købe den. Så i mine øjne ser jeg kun dem som brokker sig, som andre forhandlere
Af Krogsgaard
Rigtigt godt tilbud.

Jeg forstår ikke kritikken af fremgangsmåden. Jeg sætter pris på dette fine tilbud og kan godt finde ud af at forholde mig kritisk til både flatpanels.dk's og alle andre site's anmeldelser af produkter. Jeg går ud fra at de fleste (som det også fremstår af denne tråd) alligevel søger anmeldelser, erfaringer og lignende fra flere kilder, hvilket alt andet lige vil afsløre hvis et site er alt for favorable en fortaler for bestemte produkter.
Personligt har jeg undersøgt Sharp's modeller på adskillige sites, samt gjort det nok vigtigste - set det i virkeligheden. One order to go!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Angående levering. Gecos egen melding:
”Sidste melding vi har fra Sharp er, at vi skulle få yderligere en pulje ind i slutningen af denne uge og der skulle gå "hul på bylden" primo/medio februar.”

Bemærk, at leveringstiden er udtryk for den generelle trend på markedet for Sharps XD1 serie. Det er Sharp der ikke kan følge med den store efterspørgsel, hvorfor det også er lidt trængt lige nu.

EDIT: Til orientering skulle 52 tommerne være lagertilgængelige netop nu, men mængden er stadig begrænset, så for yderligere ordrer på disse modeller, gælder Gecos første melding.
Af NeverKnow
Er det informationen omkring at der bliver nye skærme på lager i uge 4?
Af Baronen3
Jeg ser det som et udemærket tilbud og følger denne tråd med stor nysgerrighed.

Jeg har tidligere set 46" hos hifiklubben i Aalborg og var generelt imponeret over tv'et

Mit valg står på nuværende tidspunkt om det skal være 42" eller 46" udfra følgende kriterier/problemer:

- De efter sigende problemer med de to store modeller.
- Om 42" mangler RGB+. Belv ikke helt klog på hvad svaret blev tidligere i tråden?
- Desuden synes jeg at jeg så 46" stod til 4 ms responstid, hvor 42" skulle være 6 ms?
- Sidst med ikke mindst, så får jeg mellem 4 og 5 m fra sofa til tv'et.

Er der nogen der vil give deres råd med, eller øse ud af egne observationer?

mvh.
Baronen
Af Narkhaj
Lækkert tilbud, har kigget på lige netop dette lcd i et godt stykke tid nu.. Tror jeg napper et 37" ;)
Af flydedokken
Så har jeg også bestilt et 37".. Håber snart de får dem på lager igen O_O
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12